ניידת משטרה, צילום ארכיון
ניידת משטרה, צילום ארכיון

כתב אישום: בן 33 מבת ים תקף ושדד קשישה ברחוב

עוברי אורח שהבחינו במתרחש הצליחו להשיב את השרשרת שנתלשה מצווארה של הקשישה, אבל החשוד הצליח להימלט מהמקום

פורסם בתאריך: 29.5.19 14:12

בן 33 מבת ים תקף ושדד קשישה ברחוב. כך עולה מכתב אישום שהוגש הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב, בתום חקירה משטרתית.



על פי כתב האישום הקשישה נשדדה והותקפה ברחוב השקמה בבת ים. הנאשם משך שרשרת שענדה על צווארה ונמלט מהמקום. עוברי אורח שהבחינו במתרחש רדפו אחריו, הצליחו לתפוס אותו ולקחת מידיו את השרשרת, שהושבה לקשישה. אבל הנאשם עצמו נמלט מהמקום.

כוחות משטרה שהוזעקו והגיעו בתוך תוך דקות ספורות פתחו בחקירת האירוע. יחידות השטח, בתיאום עם אנשי החקירות החלו בחיפושים אחר הנאשם. בסופו של דבר הוא אותר ונעצר.

במסגרת החקירה שנוהלה על ידי צוות חקירה מיוחד ולוותה על ידי יחידת התביעות של מחוז תל אביב, נאספו עדויות וראיות שהביאו לגיבוש תשתית ראייתית נגד העצור לצורך הגשת כתב אישום. מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב. עם סיום החקירה הוגש נגדו, באמצעות יחידת התביעות של מחוז תל אביב, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ככה זה שברחוב בו יש בתי ספר גנים קופת חולים ובניה רבה של תמ"א 38 בכמה בנינים אין סיורים שיתנו הרגשת בטחון לעוברים ושבים ולא ברור למה העבריין הצליח לברוח גם לאחר שנתפס לאחרונה החיים פה כבר אינם בטוחים הרחוב שהיה שקט ורגוע הפך להיות למשהו לא טוב למה אין יותר סיורים???????????

  2. מירב

    ממש לא מדוייק הוא תקף את השכנה שלי בבניין שלנו בעת שעלתה לדירה שלה כנראה עקב אחריה…בלי קשר הוא לא נמלט מהמקום מי שתפס אותה שיחרר אותו….כי השכנה ריחמה עליו לאחר שביקש סליחה…גועל נפש של אנשים…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות