צילום: non c / shutterstock.com
צילום: non c / shutterstock.com

תלונה במשטרה: צעיר על הרצף הותקף בסופרמרקט

תושב העיר בעל תסמונת אספרגר, הגיש תלונה במשטרה נגד עובד בסניף שופרסל בעיר בטענה שתקף אותו. שופרסל: "רואים את המקרה בחומרה רבה. הנושא יטופל"

פורסם בתאריך: 16.5.19 12:15

תלונה במשטרה הוגשה נגד עובד בסניף שופרסל בבת ים, בטענה שתקף תושב בת ים על הרצף עם תסמונת אספרגר.

ביום שני בשעות הבוקר המוקדמות תמיר לאלזר, בן 27, הגיע לסניף שופרסל ברחוב בלפור בבת ים, וטענתו ספג השפלה מאחד העובדים במקום. "רק רציתי לקבל שירות ראוי, לא ציפיתי שמישהו יעז לתקוף אותי על כך", טוען לאלזר בשיחה עם "השקמה בת ים".



לאלזר טוען כי כי הגיע לסניף ונאלץ להמתין 40 דקות מבלי שקיבל שירות, למרות שבידו היה כרטיס פטור מהמתנה במקומות ציבוריים, שניתן לאנשים עם מוגבלות שונות. "ממש ייבשו אותי", הוא טוען, "אף אחד לא התייחס אלי, וכמה אפשר להיות סלחניים? דיברתי יפה, אבל אף אחד לא התייחס".

"רק כשהתחלתי להרים את קולי קצת כדי שיתייחסו אלי, אחד העובדים ניגש אלי ודחף אותי בחוזקה", ממשיך לאלזר, "הוא העיף לעברי את העגלה והיא פגעה לי בבטן. יכולה לגרום לי נזק פיזי. פשוט הלכתי מהסניף בבושת פנים".

בעקבות התקיפה, חבריו של לזר יעצו לו להגיש תלונה במשטרה. "הגשתי תלונה במשטרת בת ים כנגד אותו עובד", הוא מספר, "מאז המקרה אני סובל מסחרחורות רבות ומחרדה. אני מקווה שהמשטרה תמצה עם העובד את הדין".

משופרסל נמסר: "שופרסל קיבלה את פרטי התלונה ורואה את המקרה בחומרה רבה. הנושא יתוחקר ויטופל עד תום על ידי הגורמים המוסמכים לנושא. כמו כן, למיטב ידיעתנו הוגשה תלונה למשטרת ישראל ואנו נשתף פעולה ככל שנידרש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא לילד על הרצף

    הבן שלי , בן 13 , עם תסמונת אספרגר ולומד בכיתה מיוחדת המשולבת בבית ספר רגיל , אני כל הזמן מפחדת לתת לו לצאת לקניות לבד , המקרה שמתואר בכתבה רק מאשר את החששות שלי .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות