בית חולים וולפסון
בית חולים וולפסון

פגע וברח: מי ראה את הנהג שפגע בקשישה?

נהג פגע בבת 76 ברחוב המחרוזת פינת נורדאו בבת ים ונמלט מהמקום לאחר הגעת האמבולנס. משפחתה מבקשת את עזרת הציבור

פורסם בתאריך: 11.4.19 19:52

נהג רכב פרטי פגע הבוקר (חמישי) בהולכת רגל, בת 76, אשר חצתה את הכביש במעבר חציה ברחוב המחרוזת פינת נורדאו בבת ים. על פי החשד, הרכב פגע בה בחוזקה, וכתוצאה מהמכה נפלה הקשישה כשראשה וגופה מוטחים בכביש.



עד ראייה שנכח במקום ועזר לקשישה שאיבדה את הכרתה לכמה רגעים ניסה להקימה והזמין אמבולנס ואף צילם את נהג הרכב הפוגע ואת רכבו, אך כאשר הגיעה המשטרה למקום גילה עד הראייה יחד עם הקשישה והמשטרה כי הפוגע נעלם.

נוי, נכדתה של הקשישה שנפגעה, סיפרה ל"השקמה בת ים" כי "הנהג פגע בסבתא שלי בת ה-76 וגרם לה לשברים בעצם הזנב ובברכיים. אלה שברים קשים מאוד שיגררו שיקום ארוך וקשה. הנהג הפוגע היה במקום כשהגיע האמבולנס, הוא רצה לוודא שהיא חיה, וברח מהמקום. כשהמשטרה הגיעה לא היה לה ממי לקחת פרטים".

נוי מבקשת לאתר את עד הראייה שעזר הבוקר לסבתה: "אנחנו רוצים לאתר את עד הראייה שעזר לסבתא שלי וצילם את הרכב הפוגע ובנוסף אנחנו מבקשים את עזרת הציבור. אם יש ברשותכם יותר פרטים על הפוגע, ואם חלפתם הבוקר במקום התאונה, בבקשה תפנו אלינו במספר 050-4608894".

משפחתה של הקשישה הודיעה כי בכוונתה להגיש תלונה במשטרה לאחר סבב הבדיקות בבית החולים וולפסון, לשם פונתה הקשישה, והביעו את תקוותם שהנהג הפוגע יסגיר את עצמו עוד היום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ללא שם

    מדוע אין ברחובות העיר בת ים כמו בשאר הערים מצלמות אבטחה שמפוזרות בעיר לבטחון התושבים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות