כתב אישום: מעבדת סמים בשווי של מיליוני שקלים של האחים מבת ים

נגד השניים הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים, ובקשה לחילוט הרכוש שנתפס במעבדת הסמים, כולל רכבו של אחד האחים

פורסם בתאריך: 10.4.19 18:48

שני אחים מבת ים, בני 54 ו-56, נאשמים בהפעלת מעבדת סמים בהוד השרון. על פי כתב האישום שהוגש נגד השניים בבית המשפט המחוזי בלוד, במעבדה נמצאו שתילי קנאביס בשווי של מיליוני שקלים.



שני האחים נעצרו בעקבות מידע מודיעיני. בלשי המשטרה שהגיעו לדירה בהוד השרון, גילו מעבדת סמים מאובזרת, שכללה נורות, מאווררים, מזגנים, שנאים, מסנני פחם, מדי טמפרטורה, דשנים וצינורות השקייה. זאת, לצורך גידול וטיפול במאות שתילי קנאביס במשקל כולל של כ-106 ק"ג, ששווים מוערך במיליוני שקלים.

מחקירת המשטרה עלה כי החשודים, ביצעו שינויים במערכת החשמל על מנת למנוע קריאה של צריכת החשמל ותשלום עבור החשמל. בנוסף, החיבור שעשו החשודים גרם לסכנה ממשית של התחשמלות ושריפה. בסך הכל, כך עולה מכתב האישום, במהלך ארבעת החודשים בהם פעלה המעבדה גנבו האחים חשמל בשווי של כ-5,000 שקלים לכל חודש בו פעלה המעבדה.

השניים נעצרו בסוף חודש מרץ האחרון ומעצרם הוארך מעת לעת. השבוע הפרקליטות הגישה נגדם בבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום בעבירות של ייצור סמים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונטילת חשמל במרמה. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד השניים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים, ובקשה לחילוט הרכוש שנתפס במעבדת הסמים, כולל רכבו של אחד האחים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות