חובשי איחוד הצלה בזירת התאונה. צילום: באדיבות איחוד הצלה

בן ה-14 שנפגע מרכב במצב קשה: "זה היה מראה נורא"

עדי ראייה מתקשים להתאושש מהתאונה ברחוב סיני שבה נפגע נער בראשו: "אלה היו רגעים מפחידים"

פורסם בתאריך: 28.2.19 11:44

נער בן 14 נפצע קשה ביום שלישי, בשעות הבוקר, לאחר שנפגע מרכב נוסע ברחוב מבצע סיני, בחניה של היכל התרבות. הנער נפגע בראשו ובפלג גופו העליון. הוא פונה לבית החולים איכילוב במצב קשה. וגם היום (חמישי) לא חל שיפור משמעותי במצבו.

יהודה מזרחי, ראש סניף איחוד הצלה בבת ים, דיווח מהזירה: "יחד עם חובשים נוספים הענקנו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה לנער, שנחבל בראשו ובפלג גופו העליון כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".

לאחר התאונה עדי ראייה רבים התקשו לפי עדיי ראייה שהיו במקום המראות היו קשים מאוד. אחת מעדות הראייה, היא מורן ערוסי שסיפרה ל"השקמה בת ים": "המחזה הזה פשוט לא יוצא לי מהראש. באתי להחנות את האוטו, ראיתי את הנהגת שפגעה בילד צורחת ואני אחריה, ישר רציתי להזמין אמבולנס. פיניתי את החניה כדי שהאמבולנס יוכל להיכנס לחניון".



"הרחיקו את כולנו כדי לטפל בילד", המשיכה, "זה מלווה אותי כל הזמן הזה חטפתי חתיכת הלם לראות ילד על הרצפה. זה מלווה אותך וזו תמונה קשה. לראות ילד עם ילקוט על הרצפה זה מראה נורא. לא ראיתי אותו נושם ואלה היו רגעים מפחידים מאוד. לא יכולתי לדבר, לא היה לי קול מהבהלה. הרחוב הזה הוא רחוב סואן מאוד, גם אני כמעט ונפגעתי שם  מספר פעמים".

תושבת בת ים שהגיעה למקום לאחר התאונה סיפרה: "הילד היה שכוב עם הפנים למטה. לא ראיתי את התאונה, אבל הייתי בקרבת המקום ואני מקווה רק שהילד ירגיש טוב וייצא מזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות