מסילות הרכבת. צילום: פרטי
מסילות הרכבת. צילום: פרטי

קטע נוסף של מסילות הושלם: בעלי העסקים קורסים. צפו בעבודות:

חברת נת"ע מתקדמת עם עבודות הרכבת הקלה בבת ים ומנגד בעלי העסקים מדווחים על הפסדים גדולים. כך נראות העבודות:

פורסם בתאריך: 21.5.19 10:53

לצד תלונות רבות של בעלי עסקים ותושבים בבת ים על כך שהעיר הפכה לאתר בנייה אחד גדול, ממשיכה חברת נת"ע להאיץ את העבודות בתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה בבת ים. למסילות הרכבת הראשונות שהונחו לפני כשבועיים, התווספו מסילות ברחוב ניסנבאום לאורך חצי מהרחוב. במידה שלא יהיו עיכובים נוספים, חברת נת"ע צפוייה לסיים את העבודות בזמן.



בימים האחרונים הוגברו העבודות על מסילות הרכבת הקלה וקטע נוסף ברחוב ניסנבאום הושלם. אלא שמנגד, בעלי העסקים והחנויות ברחוב ניסבאום, הסמוך לאזור התעשיה בעיר, טוענים כי הם סובלים מסגירות רבות של כבישים לאורך שעות היממה, איבוד לקוחות וצבירת חובות כספיים גדולים. לטענתם כמעט בכל יום סוגרת חברת נת"ע את הנתיב המרכזי באזור לכניסת רכבים ותחבורה ציבורית כך שכניסת לקוחות לרחוב והחניה לצד המדרכות צומצמה.

אחד מבעלי העסקים באזור סיפר: "החנות ריקה כי אף אחד לא יכול להיכנס עם הרכב לכביש ולקנות. נכנסתי להפסד של כ-800 אלף שקל". גם באזור המצבה נרתעים מתחילת העבודות: "הם באו לפה יומיים, פירקו את המדרכות והשאירו לנו הכל ככה. יש לנו חשש אמיתי שהעבודות האלה יפגעו בנו ואף אחד לא נותן על כך את הדין. אנחנו רואים מה קרה באזור ניסנבאום וכמה כספים החברים שלנו הפסידו שם, אנחנו פוחדים שזה יקרה גם לנו".

לצד עבודות הרכבת, נמשכת המחלוקת בין ראש העיר בת ים, צביקה ברוט, לבין חברת נת"ע. ברוט ממשיך למחות נגד התוואי שהוסכם בטענה כי הוא מהווה לסכנה להולכי הרגל. מנגד טוענים בנת"ע כי ברוט פוגע בפרויקט בעל חשיבות לאומית.

תגובות

תגובה אחת
  1. אלכס הגדול

    אין מה לעשות. הם עושים את העבודה שלהם עד כמה שהם יכולים. הם לא משחקים דוקים בכביש.
    צריך ללמוד להסתדר. יש לנו ארץ כטנה מאוד. ו לאן שאתה לא תדרוך יש מישהו שיפסיד מיזה.
    תסתכלו קדימה. יהיה טוב. ו קל יותר בעתיד.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות