ג'ודו ירון לוי
ג'ודו ירון לוי

"זו חזירות": ירון לוי יוצא נגד מחירי הכרטיסים לגראנד פרי

המשנה לראש העירייה ולשעבר חבר נבחרת ישראל בג'ודו יצא בפוסט חריף נגד איגוד הג'ודו בפוסט חריף במיוחד

פורסם בתאריך: 30.12.19 17:40

בחודש הבא יתקיים בישראל טורניר הג׳ודו הבינלאומי גראנד פרי 2020 תל אביב, ששבר שיא בענף עם מספר ספורטאים וג'ודוקות בכירים שהודיעו כי ייקחו בו חלק. אולם לצד השמחה, החלו להישמע גם קולות אחרים, שמותחים ביקורת על מחירי הכרטיסים הגבוהים.



המשנה לראש העירייה, ירון לוי, בעברו חבר בנבחרת ישראל בג׳ודו, כתב פוסט חריף בדף הפייסבוק שלו שבו הביע ביקורת רבה על המחירים הגבוהים של הכרטיסים לאירוע: "בעוד פחות מחודש יתקיים בתל אביב אירוע הג'ודו הגדול של השנה – גראנד פרי 2020. עבור חובבי הענף מדובר בפסטיבל ענק, כאשר עשרות הג'ודאים הבכירים יתחרו זה בזה כאן בארץ".

"לאור העבודה שאנו בשנה אולימפית, זו הזדמנות מצוינת לחשוף את הספורטאים הצעירים והמוכשרים שלנו לדבר האמיתי", המשיך לוי, "תחרויות מהסוג הזה הן המקום שבו הדמיון של הספורטאים הצעירים יכול להגביר את המוטיבציה ולהמשיך לחלום להיות ביום מן הימים אלופים כמו שגיא מוקי, ירדן ג'רבי ועוד. אך לאחר שפורסמו מחירי הכרטיסים, אין לי ספק שמישהו באיגוד הג'ודו 'נפל על הראש'".

כך, למשל, משפחה של ארבע נפשות המעוניינת במינוי לימי התחרות תיאלץ להיפרד לשם כך מ-1,600 שקל. זהו ניצול, זו חזירות. המנוי מורכב משני חצאי גמר, ותחרות גמר אחת, ולמשפחה בת חמש נפשות המחיר יהיה יקר עוד יותר ויעמוד על 1,900 שקל, ללא תוספת על חניה שמגיעה ל-60 שקל, ושתיה קלה בעלות של 50-60 שקל למשפחה.

לוי התייחס גם למשפחות המתמודדים, אשר נאלצות לשלם לאורך כל השנה ובנוסף להיפרד מאלפי שקלים בתחרות.

לוי פנה למשרד התרבות והספורט בדרישה לבדוק את הנושא כשהוא ממליץ לאיגוד לסבסד את המחירים ולהנגיש את התחרויות עבור כולם כדי ליצור פערים בין המעמדות

"ג׳ודו הוא לא לעשירים בלבד, ועם כל הכבוד שהאליטה מנהלת אותו, היא עדיין לא יכולה לעשות כל העולה על רוחה. גופים ממשלתיים רבים מממנים את הג׳ודו ולציבור מגיעה היכולת לקחת בו חלק", מוסיף לוי.

בהשוואה לתחרות הגראנד פרי בהתעמלות שתתקיים בחולון נמצאו מחירים שונים ונגישים הרבה יותר. כרטיס בודד ליום הראשון של התחרות יעלה 35 שקל, ומינוי לשני הימים 85 שקל בלבד – ובסך הכל 340 שקל למשפחה של ארבע נפשות, ו-425 שקל למשפחה בת חמש נפשות.

לא ברור אם הפערים בין התחרויות מגיעים בעקבות המיקום הגאוגרפי (חולון במקום תל אביב), כמות הכוכבים הרבה שתגיע לתחרויות הג׳ודו, תחום הספורט שנחשב לפחות נחשק או אולי שלושתם יחד, אולם נראה כי מישהו באיגוד הג׳ודו ובמשרד התרבות והספורט צריך לעשות תמחור מחדש.

במשרד התרבות והספורט השיבו למכתבו של לוי ומסרו בתגובה: "בפתח הדברים יש להבהיר כי משרדנו אינו אחראי ואינו מוסמך להתערב במחירי הכרטיסים לאירוע שבנדון, כמו גם לאירועים אחרים. יחד עם זאת, ולאור האמור בפנייתך, ביקשנו את התייחסות איגוד הג׳ודו לדברים".

עד כה טרם התקבלה תגובה מאיגוד הג׳ודו.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    שיפנה לחבר שלו יאיר לפיד או לחבר שלו השני יואל רזבוזוב שלא עשה כלום בספורט ורק מעביר ביקורת על כולם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות