מיס בקיני
זריהן ונובק ברגע הזכייה

מיס בקיני ישראל: הכירו את המאמן מבת ים שהשיג את התואר הנחשק

בגיל 28 הצליח מאמן הכושר אסף זריהן להגיע לפסגת הקריירה ולזכות לראשונה בשני תארים יוקרתיים עם הרקדנית הסלונית בת ה-18 נועה נובק

פורסם בתאריך: 24.10.19 17:46

בגיל 28 הצליח אסף זריהן, מאמן כושר מבת ים, להגיע לפסגת הקריירה שלו, כאשר השיג לראשונה שני תארים נחשבים למתעמלת שלו, נועה נובק בת ה-18 מראשון לציון: זכייה בתואר היוקרתי של אלופת האלופות NABBA מיס בקיני ישראל לשנת 2019 ובתואר מיס בקיני למתחילים.

זריהן בן ה-28, עובד כשש שנים בתחום ולמרות גילו הצעיר, הגיע לשיא בעבודתו כמאמן כושר, לאחר שלקח תחת חסותו את הרקדנית הסלונית הצעירה, נועה נובק.

"הכרנו לפני כשנה באחד ממחנות האימונים שאני מעביר, שם אימנתי את קבוצת הרקדנים הסלוניים שבה התאמנה נועה", סיפר זריהן. "דיברנו קצת, היא סיפרה לי שהיא רוצה לחטב את הגוף ושחשוב לה אורח חיים בריא. היא אף פעם לא ידעה איך לאכול נכון ואיך להתאמן נכון, אז קבענו שנתחיל להתאמן ביחד וכך היה".

השניים החלו להתאמן, כאשר כבר בחודשיים הראשונים השילה נובק כ-7 ק"ג ממשקלה. "הגוף שלה החל להתחטב והיא כבר הייתה ברמת אימונים גבוהה מאוד", סיפר אסף. "אז זרקתי לה ככה בצחוק, שאם היא תמשיך להתאמן כך ולשמור על עצמה, אשלח אותה לתחרות מיס בקיני.

"נועה לא ממש הבינה על מה אני מדבר, אבל אחרי שבדקה על מה מדובר, היא החליטה לעשות הכל כדי להשתתף בתחרות ולזכות בה בהצלחה", אמר זריהן.

"חשבתי שהיא צוחקת עליי", סיפר זריהן. "אבל מסתבר שהיא הייתה ממש רצינית".

נועה נובק מיס בקיני. צילום: עדי שמעוני

לאחר אישור מהוריה, השניים החלו באימונים לקראת התחרות. "מדובר על חצי שנה מטורפת של משטר אימונים קשה ביותר", תיאר אסף. "מעקב אחר תזונה מינימלית, התמודדויות לא פשוטות וזה לא דבר קל לאף אחד ובטח לא לנערה בת 18.

"בניתי לה תפריט מיוחד, תוכנית מסודרת של 3 פעמים בשבוע אימונים סזיפים ברציפות ועוד יומיים שבהם היא מתאמנת לבד באימוני 'פיט' (אימוני מטרה קצרים)", הוא מפרט.

דחייה משמיים

נובק הייתה אמורה להתגייס לצה"ל לפני התחרות, אך במזל או "משמיים", כפי שאומר אסף, תאריך הגיוס שלה נדחה.

"למרות תאריך הגיוס שריחף מעלינו, המשכנו להתאמן כל הזמן. ממש במזל הגיוס נדחה. כנראה שאלוהים רצה שהיא תזכה בתחרות", אומר אסף, "כי היא עבדה מאוד קשה ובתוך חצי שנה לעקוף את כל המתחרות, שהתאמנו במהלך שנים ארוכות לתחרות, זה לא דבר של מה בכך. צריך למחוא לה כפיים".

במהלך האימונים האינטנסיביים, היו לא מעט גם רגעי משבר. "לא פשוט לקחת נערה בת 18 ולהכין אותה לתחרות אינטנסיבית כזאת", מספר אסף. "היו לא מעט ויכוחים עם אמה שבתחילה היה קשה לה לקבל את הלו"ז הצפוף והקשה. אפשר להבין אותה. היא מאוד דאגה לבת שלה.

"במהלך חצי השנה הזו נועה אכלה פחות, התאמנה הרבה והשקיעה בכך את כל מיטב זמנה. היו לה רגעי משבר וניהלנו שיחות לילה ארוכות", נזכר אסף. "תמיד הייתי שם בשבילה ואני שמח שזה השתלם, ואני גם שמח שהאם הקשיבה לי, כי התוצאות מדברות בעד עצמן, זה הישג אדיר".

על הפן האישי בזכייה אומר אסף כי "זו הרגשה מטורפת, במכון הכושר פתאום כולם מכירים אותך בתור האיש שהמתאמנת שלו זכתה בתואר מיס ביקיני ישראל 2019. שואלים אותך מלא שאלות, מתעניינים הרבה יותר וגם מבחינה מקצועית מדובר במנוף הצלחה כביר. וגם עבור נועה מדובר בהגשמת חלום לאחר עבודה קשה ביותר, ואני גאה בה מאוד. היא הציבה יעד ועמדה בכך".

תחרות מיס בקיני ישראל

במהלך התחרות לאסף הייתה הרגשה טובה. "הרגשתי שאנחנו נזכה בתחרות", סיכם. "החברים שלי אמרו כל הזמן שלא נורא אם נזכה רק במקום השני או השלישי, כי העיקר שהצלחתי להביא בחצי שנה מתחרה אנונימית לתחרות הגדולה. אבל מי שמכיר אותי, יודע שאני אדם מאוד תחרותי ששונא להפסיד.

"מקום שני מבחינתי, לא הייתה אופציה בכלל", מדגיש אסף ומוסיף שכעת הוא מחפש את מיס בקיני הבאה, לקראת התחרות בשנה הבאה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות