בית הספר לכדורגל בבת ים (צילום: בית הספר לכדורגל בת ים)
בית הספר לכדורגל בבת ים (צילום: בית הספר לכדורגל בת ים)

ביה"ס לכדורגל של מכבי ת"א ישחק מול ביה"ס לכדורגל בבת ים באיצטדיון העירוני

שחקני העתיד המבטיחים יתחרו זה בזה במשחק כדורגל בבת ים

פורסם בתאריך: 19.9.19 15:16

שחקני בית הספר לכדורגל של מכבי תל אביב יגיעו היום (חמישי) למשחק מול בית הספר לכדורגל של בת ים באצטדיון העירוני בבת ים בין השעות 16:30 ל-19:00. הקהל שיגיע לאצטדיון יצפה במשחק של דור העתיד של האלופה מתל אביב ואולי גם בכמה כישרונות מבת ים.



שחקן נבחרת ישראל בכדורגל ומנהל את בית הספר לכדורגל בעיר בת ים, פליקס חלפון, יזם את המפגש יחד עם שאול נחמיאס. חלפון מוכר כבוגר הריאליטי "גולסטאר" וקפטן הפועל תל אביב לשעבר. למשחק צפויים להגיע 120 ילדים בגילאי 4 עד 13, "אני מבטיח שאנחנו מציגים את היכולות הטובות ביותר באזור המרכז מכל בתי הספר של הפועל ת"א, מכבי, בני יהודה וראשון לציון. אנחנו לא נופלים מהם בשום קריטריון", אמר חלפון.

"אין טעם שההורים יחפשו מקום אחר, יש להם את בית הספר הטוב באזור לכדורגל ליד הבית. הגיע הזמן שההורים לא יחפשו להגשים את החלום שלהם ושל ילדיהם לפי קבוצות הכדורגל שאותם אוהדים", הוסיף חלפון. לדבריו, "אני מביא המון אורחים שמגיעים לבית הספר לכדורגל על מנת ללמוד עוד מהכוכבים הגדולים בארץ".

חלפון מאמין כי בת ים הינה בית חם לשחקנים מבטיחים, "לבת ים יש פוטנציאל גדול מאוד של שחקנים להתפתח. יש פה לא מעט כישרונות שיכולים להתפתח ולהגיע רחוק". נראה כי בריחת שחקנים לקבוצות בעלות שם מרחשת רבות, אך חלפון מבטיח כי "אנחנו מתחילים לבנות את היסודות של שחקני הכדורגל בעיר, אין שום סיבה לשלם יותר כסף כדי להתאמן במקום אחר ולא ליד הבית בבת ים. אני מבטיח שמי שיהיה כשרוני יגיע לליגות הגבוהות בישראל".

 

בבית הספר לכדורגל בבת ים משתתפים שחקנים מגיל 4 עד 13, כאשר המשחקים הם מול מכבי ת"א וקבוצות נוספות במהלך השנה. "אני קורא לכל הבת ימים להגיע לבית הספר לבת ים, עברתי את כל השלבים בחיים מהרמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי, הפועל ת"א וההופעות נבחרת ישראל, כך שאני יכול להעניק לילדים את המקסימום במחיר מינימום. אנחנו משתפים פעולה גם עם אגף הרווחה בעיר בת ים כך שכולם מוזמנים להגיע לבית הספר וללמוד את היסודות של הכדורגל", סיכם חלפון.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות