האצטדיון העירוני של בת ים. צילום: אביחי חיים כתב השקמה
האצטדיון העירוני של בת ים. צילום: אביחי חיים כתב השקמה

בת ים: האצטדיון העירוני ישופץ במיליוני שקלים

היציעים ישוקמו ויוקם מגרש מדשא סינתטי. ההחלטה בעקבות העתקת הפעילות של קבוצת בית"ר תל אביב אל בת ים

פורסם בתאריך: 27.8.19 15:56

האצטדיון העירוני של בת ים יעבור שיפוץ בעלות של 5 מיליון שקל. כך החליטה העירייה בעקבות בפגישה שנערכה עם ראשי קבוצת בית"ר תל אביב. במהלך הפגישה סוכם כי הקבוצה תעבור לשחק בבת ים והעירייה תדאג לשיפוץ האצטדיון, היציעים והקמת מגרש מדשא סינתטי במיליוני שקלים. מהעירייה נמסר כי התקציב לשיפוץ האצטדיון יגיע ברובו ממקורות כספיים שיגויסו מחוץ לעיר ולא מתקציב העיריה

הסיכום הגיע לאחר מו״מ שנערך בחודשים האחרונים. הקבוצה תייצג את העיר בת ים במשחקי הליגה הלאומית וכן תפעיל הקבוצה מחלקת נוער שתייצר פעילות ספורטיבית ענפה עבור 250 בני נוער. באצטדיון יתאמנו שחקני הקבוצה ומחלקות הנוער והילדים של המועדון המאוחד החדש, בית"ר ת"א- בת ים שהתאחדה עם קבוצת עירוני בת ים במהלך חודשי הקיץ.

ראש העיר צביקה ברוט אמר כי ״לעיר בת-ים יש מסורת ארוכה של כדורגל, שבשנים האחרונות נבלמה. אנחנו מקווים לחזור ולהביא בשורה לציבור בענפי ספורט שונים, והמהלך הנוכחי להבאת בית״ר ת״א לעיר בת-ים הוא הצעד המשמעותי הראשון. אנחנו מאחלים הצלחה לקבוצה שלנו שתשחק בליגה הלאומית, ותזכה לתמיכה מלאה שלנו״.

מדובר באחת מהקבוצות הוותיקות בכדורגל הישראלי שהחליטה להעתיק את פעילותה לעיר בת ים כדי לקדם ולייצג את הספורט בעיר ולתת במה לילדים ונוער כישרוניים ואיכותיים. פעילות הקבוצה תתקיים במתחם האימונים בעיר והיא תהייה פתוחה לכל ילדיי בת ים שיוזמנו לבוא לשחק וגם להיות שותפים להוויה הספורטיבית.

 

צביקה ברוט בלשכת ראש העיר

קבוצת הבוגרים משחקת היום בליגה הלאומית והיא פתחה את מחזור הפתיחה עם תיקו 2:2 מול רמה"ש. המשחק הבא של המועדון החדש ישוחק בנס ציונה מגרשה "הביתי" החדש של הקבוצה כמו גם שאר משחקי העונה הנוכחית כאשר התכנון המקורי הוא שהחל מהשנה הבאה גם קבוצת הבוגרים ישחקו באצטדיון הבת ימי שישופץ שכאמור התקציב יגיע ממקורות מימון חיצוניים ולא מתקציב העירייה.

יחד עם פעילותו של המועדון הותיק מת"א, יש לציין כי בימים אלה, החלה הפעילות באצטדיון של בית הספר לכדורגל בחסותם של שחקן נבחרת ישראל וקפטן הפועל ת"א בעבר, פליקס חלפון וגדול הכדורגלניות בישראל בעבר, סילבי ז'אן וזוכה להצלחה רבה בנושא.

יו"ר הקבוצה ליאור שכטר מסר: "אני מודה לראש עיריית בת ים צביקה ברוט על זה שפעל לקידום שיתוף הפעולה עם קבוצת בית״ר והכל במטרה לתת מקום מובילי לילדי העיר ולקחת חלק בספורט התחרותי ובייצוג העיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות