נתן קורולוב
נתן קורולוב

עם מורה אחד שמאמין בו: התלמיד שזכה באליפות אירופה בקרטה

נתן קורולוב, בן 12, אלוף אירופה בקרטה, מתייצב לכל אימון ולכל תחרות ללא כל סיוע כלכלי, אלא רק עם מורה אחד שלקח אותו תחת חסותו

פורסם בתאריך: 28.3.19 14:05

נתן קורולוב, תלמיד כיתה ו', בן 12, בבית ספר ירושלים בבת ים, זכה לפני באליפות אירופה בקרטה. את ההישג המרשים חוגגים בבית הספר וגם בקרב בני משפחתו שלא מפסיקים להודות למורה אחד שהאמין בקורולוב ומסייע לו להגשים את החלום.



אליפות אירופה בקרטה, שהתקיימה לראשונה בישראל בסוף השבוע האחרון, בקרב ילדים ובני נוער עד גיל 18 כללה מתחרים מ-14 מדינות.

בתחרות שאורגנה על ידי אגודת הקרטה הארצית בשיתוף "ישראל פולקונטקט קראטה", השתתפו 290 ספורטאים מכל העולם, בין השאר מרוסיה, יוון, ארמניה, בולגריה, פולין ו-105 ספורטאים ישראלים. על כולם גבר קורולוב.

טטיאנה קפלונבסקי, אחותו של נתן, סיפרה לאחר הזכייה כי מאמנו יגור סולוביוב, שעימו פיתח נתן קשר אישי ומיוחד, לקח אותו תחת חסותו ולא מפסיק לתמוך בו. "הוא מאמן אותו בכל הזדמנות שיש, הוא יודע שהמצב הכלכלי לא פשוט, ומדובר בכספים רבים שצריך להשקיע. הוא מגיע לפני השיעורים ונשאר אחריהם כדי לאמן אותו, הוא נותן לו זמן ושעות רבות, תומך בו ומעודד אותו למצויינות, וכל המשפחה מודה לו", אמרה.

המחנכת, רחל בסר, מספרת: "נתן הוא תלמיד נבון, ממושמע ורציני מאוד, בעל יכולות בתחומי הספורט השונים. יש לנתן כושר התמדה, הוא מתאמן במשך שלוש שנים, שש פעמים בשבוע, עם מאמנו איגור. יש לו כח רצון עז ומוטיבציה גבוהה להצלחה, הוא מתמיד באימונים ויוצא לכל התחרויות שמתקיימות ברחבי הארץ. לפעמים זה על חשבון מפגש עם החברים וימי לימוד, אבל יש לו תמיכה גדולה מהמשפחה ומצוות בית הספר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות