באו להאיר

אור גדול האיר את 'טרמינל העיצוב' כשהתכנסו בו מטעם מפלגת יש עתיד, שר הרווחה מאיר כהן, שרת האנרגיה קארין אלהרר, שר התיירות יואל רזבוזוב, מ"מ יו"ר הקואליציה בועז טופורובסקי וגם ירון לוי, סגן ראש העיר ונציג המפלגה בעיר

פורסם בתאריך: 6.12.21 09:06

המרגש הוא שערב זה הוקדש במיוחד לפעילי יש עתיד שהם לב ליבה של המפלגה. חלקם היו מקהילת המיוחדים וחלקם ממטות המפלגה בערים- בת ים ( בראשות ירון לוי סגן ראש העיר ) מטה ראשל"צ ( בראשות שי לי שאשא ) וממטה חולון ( בראשות אילן גזית חבר מועצת העיר).



שרת האנרגיה, קארין אלהרר: "מודה לכל חברי יש עתיד שהגיעו לחגוג את חג הניסים הזה ביחד. השנה הצלחנו להביא נס קטן- ממשלה של מגוון דעות ומגוון ייצוגים שעובדת יחד. אחרי שלוש שנים של קיטוב וטלטלה ממערכת בחירות אחת לאחרת, ממשלה שפשוט עובדת למען האזרחים הפכה גם היא לנס קטן והנס הזה הוא כולו הודות לפעילי יש עתיד שהגיעו אל הדלקת הנרות."

ליהיא לפיד: "היה מרגש עבורי להדליק נר במוצ"ש עם הפעילים תושבי בת ים, ראשל"צ וחולון והמיוחד היה שהם אירחו את הפעילים מקהילת המשפחות עם הצרכים המיוחדים. השיתוף הזה המיוחד, מזכיר לנו שפוליטיקה היא גם החיים של היומיום. של המשפחה. של מי שזקוקים לנו. גאה להיות חלק ממפלגה שעושה כל כך הרבה למען המשפחות המיוחדות.
זכות גדולה לי להיות איתם ולהיות גם מסוגלת לסייע לעשות שינוי, למען מי שחיכו לזה כל כך הרבה."

ח"כ יוראי להב הרצנו: "אני מלווה את קהילת המיוחדים משנת 2015 ועד היום בשיתוף פעולה מלא עם חנה גול ועמית עובדיה המופלאים, ראשי הקהילה. אני שמח לראות שהקהילה גדלה, מתפתחת והופכת להיות גוף שנותן לאנשים רבים קול ויכולת השפעה על מציאות חייהם ואני שותף מלא לדרך."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות