וולפסון
וולפסון

הרב מאיר אבוטבול: השתחררתי מוולפסון בלי קורונה אבל עם כמה תובנות

לילה בלי כוכב וקר בחדר: הרב אבוטבול כותב על השעות הקשות שעבר אחרי שעלה חשד כי נדבק בקורונה

פורסם בתאריך: 9.8.20 13:18

אלה ימים משונים, עם סף לחץ וחרדה גבוהים במיוחד על רקע הנגיף שמשגע את העולם. כל כאב גרון, שיעול או קוצר נשימה מצית באחת פניקה, פחד, דמיונות, זיעה ומחשבות על הנורא מכל.

כך מצאתי את עצמי בשבוע שעבר בחדר המיון של בית החולים וולפסון. מהשעה 22:30 ועד 02:30 בלילה עברתי בדיקה מקיפה שבסיומה יצאתי עם תוצאה שלילית לקורונה וכמה תובנות על המקום שנמצא בחזית המלחמה בנגיף.



זה לא פשוט לצוותים הרפואיים כבר חודשים שהם עובדים מסביב לשעון, עם חליפות הממוגנות גם בחום של אוגוסט. למרות הקושי הרב צוות האחיות והרופאים במיון קורונה בוולפסון הדהים אותי במקצועיות ובאנושיות שהפגין. לא נאלצתי להמתין שעות כמו שקורה בדרך כלל בחדרי מיון, אלא עברתי תהליך נסבל בוודאי ביחס לעומס הרב שבבית החולים, כמו בבתי חולים אחרים בימי הקורונה.

בהמתנה לתוצאות הבדיקה הסתכלתי סביבי, וגיליתי שבין חדר מיון של חשודי קורונה לחדר מיון רגיל מפריד בסך הכל חבל. וכך, לצערי, זיהיתי מספר אנשים שעוברים באין מפריע בין החדרים בדרך לשירותים או למכונות הקפה. גם הכניסה לבית החולים וולפסון היא אחת למאושפזים "הרגילים" ולחולי קורונה. לאזרחים שמגיעים לקבלה ולמיון היא אותה כניסה שאליה נכנסים חשודי הקורונה. בבתי רפואה אחרים מדובר על כניסות נפרדות למתחם.

והיה עוד עניין שקצת העיב על הביקור בחדר המיון: הקור המקפיא. החדרים כל כך קפואים שאנשים שם צועקים שקר להם, גם לאחר שהם מקבלים ארבע שמיכות, ואין להם לאן להימלט מהקור.

אבל הדבר החשוב ביותר שהבנתי מאותו הביקור זה שכולם חייבים לשמור על עצמם ולהקפיד על ההנחיות. לא, קורונה זו לא שפעת, ובתי החולים נמצאים על סף קריסה וכדי שנוכל לקבל טיפול מהצוותים הרפואיים שלא מפסיקים לעבוד מסביב לשעון.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רפואה שלמה לכבוד הרב לדעתי שכחת להזכיר את הביטחון הקדוש ברוך הוא וחבל,הכל מאהבה, אין עוד מלבדו! ניזכור תמידדד זו האמת . הזדמנות לכל חולי עמך ישראל רפואת הנפש לרפואת הגוף אמן!

  2. רחל

    רפואה שלמה לרב מאיר אבוטבול בן פנינה שיצא מהקורונה במהרה. צריך להתפלל עליו הרבה. הוא מאושפז מורדם ומונשם

  3. רחל

    רפואה שלימה לרב מאיר אבוטבול שנדבק בקורונה מורדם ומונשם. להתפלל לרפואתו מאיר בן פנחנה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות