תמונת מסוק
תמונת מסוק

איך יכול להיות שפותחים את איקאה בזמן שגלישה בים אסורה?

"התמונות מחופי ישראל שבהן מועלה מסוק לשמיים כדי לרדוף אחר גולשים הן מיותרות ומגוחכות. משרד הבריאות מפשל פעם אחר פעם". חברת המועצה קטי פיאסצקי - זועמת

פורסם בתאריך: 26.4.20 11:50

בימים האחרונים מצטברים עוד ועוד סיפורים על גולשים שהוצאו מהים על ידי המשטרה. בשבוע שעבר המשטרה הביאה לפציעתה המיותרת של הילדה זיסי בשכונת מאה שערים בירושלים, ואני מקווה שלא נראה תמונות דומות מאחד היישובים הערביים במהלך חודש הרמדאן.

יש קצת תחושה שסוגרים על החופש שלנו. נכון, יש מגפה, וצריך להתגונן מפניה, אבל לצד זה אנחנו רואים יותר מדי מקרים של אלימות משטרתית שאין לה מקום, והיא לא משיגה שום דבר למעט ערעור האמון של הציבור בשלטון החוק ויחסי ציבור גרועים למשטרה.



אתמול העליתי פוסט בפייסבוק שתוהה איך יכול להיות שמותר להתפלל תחת כיפת השמיים אבל לגלוש אסור. זה הרגיז אותי. לא בגלל התפילה. מי שרוצה להתפלל שיתפלל. למי שהוא רוצה ובאיזו שפה שהוא רוצה. הבעיה היא שככל עובר הזמן עושה רושם שההחלטות שמתקבלות ולא מבוססות רק על דעת מומחים, שההנחיות שאנחנו מקבלים אושרו על ידי חסידות גור. זה מעצבן אותי.

אני שואלת את עצמי איך יכול להיות שתפילה בחוץ מאשרים בזמן שגלישה בים אסורה? גולשים שומרים מרחק בטיחות אחד מהשני גבוה משני מטרים. פעילות ספורטיבית מאושרת גם כן. אז מה הקטע? המגפה הארורה הזאת לא מבחינה בין האנשים אבל לצערי שר הבריאות דווקא כן. ההחלטה לא לסגור את בתי הכנסת מוקדם יותר (ושאפו גדול לראש העירייה, צביקה ברוט, שהשכיל לעשות זאת לפני כולם כדי לשמור על בריאות הציבור), ההחלטה לאפשר את חגיגות חג הפורים, שבדיעבד למדנו שאחוז גדול נדבקו באירועי החג.

מי שמכיר אותי יודע שאין לי בעיה עם הציבור הדתי ועם הציבור החרדי, בעבר גם נלחמתי על זכותם של אנשים לקיים את אמונתם (גם אם לפעמים הייתה רחוקה מאמונתי שנות אור). אני סולדת מדברי שנאה והסתה נגד הציבור הזה. הביקורת היא על קבלת ההחלטות, ובעיקר על מקבלי ההחלטות: ראש הממשלה ונשיא המדינה הפרו את ההנחיות שהם בעצמם ביקשו שנקפיד עליהן, שר הבריאות הפר ונדבק בעצמו בקורונה, ולנו האזרחים אין שום מושג על סמך מה מתקבלות ההחלטות שבסופו של יום מאלצות אותנו לשבת בבית, לא להיפגש עם בני המשפחה שלנו ולחלקים רבים מהציבור גם לאבד את מקור הפרנסה.

התמונות מחופי ישראל שבהן מועלה מסוק לשמיים כדי לרדוף אחר גולשים הן מיותרות ומגוחכות. משרד הבריאות מפשל פעם אחר פעם: פעם כשהוא פותח את איקאה, ופעם כשהוא שולח את משטרת ישראל  לרדת לחייהם של גולשי הגלים – תנו לגלוש בשקט.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    באמת הזוי לא ללכת לים אבל העיריה מרוויחה כסף מהדוחות וזאת במטרה מחפשים פירצה להרוויח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות