החדר של הילדה שעלה בלהבות. צילום: השקמה
החדר של הילדה שעלה בלהבות. צילום: השקמה

"הילדה כמעט נשרפה": אם לשלושה חוששת מנקמת בן זוגה לשעבר

בעקבות הצתה של דירה בבת ים חוששת האם להיזרק לרחוב "אני לבד בארץ, אין לי ממי לבקש עזרה". מחזיק תיק הרווחה, איציק דריקס: "אנחנו מסייעים במה שניתן"

פורסם בתאריך: 19.9.19 11:16

תושבת בת ים, אם לשלושה ילדים קטנים חוששת לחייה וטוענת כי בן זוגה עלול לפגוע בה. זאת, לאחר שהשתחחר ממאסר בעקבות איומים על חייה.



לטענת האישה בן הזוג לשעבר אף הספיק להצית את ביתה. כעת היא מבקשת עזרה. "נשארנו בלי כלום, אנחנו רוצים לחזור לדירה שלנו, אבל כרגע זה לא מתאפשר", היא אומרת ומוסיפה כי אחת מהבנותיה, המטופלת בחינוך המיוחד כמעט ונשרפה. "אני לא יודעת היכן אני אשן עם הילדה, אני חוששת להיזרק לרחוב".

הדליקה בדירה. צילום: השקמה

 

הדליקה בדירתה של האם פרצה בשבוע שעבר ביום שבת. הדירה נשרפה כליל ולטענתה בן זוגה לשעבר שהשתחרר מהכלא עשה זאת. "זה קרה בשעה שתיים לפנות בוקר", היא משחזרת, "אני והבת ישנו בדירה כאשר לפתע עלה באפנו ריח של שריפה, קמתי בבהלה וראיתי את הדירה עולה בלהבות. מיד לקחתי את הילדה וברחתי מהבית".

הסיפור החל לפני חודש, עת החליטה האם להיפרד מבן זוגה שסירב לקבל זאת ולדבריה החל לאיים עליה ברצח. בעקבות האיומים על חייה היא הגישה תלונה במשטרה.

"רק בנס לא קרה לנו אסון גדול יותר, זה לא ברור מאליו שהילדה חיה, הילדה כמעט נשרפה. המזל היה שאני הרשיתי לה להישאר איתי בסלון אותו הלילה ובדיוק בזמן הדליקה כל החדר שלה נשרף, אם היא הייתה שם היא הייתה נשרפת ונחנקת למוות", אומרת האם בדמעות. "אני חוששת לחיי. פניתי לרווחה לקבל עזרה והגנה ואני מחכה לתשובות גם מהמשטרה בנושא".

הדליקה בדירה. צילום: השקמה

 

האם מסבירה כי אין קרובי משפחה שיסייעו לה. "אני לא יודעת מה לעשות, אני לבד בארץ ואין לי ממי לבקש עזרה. אני אודה לכל סיוע אפשרי, אולי לעזור לי אפילו למצוא דירה אחרת בעיר במחיר נמוך כדי שאוכל לחיות שם עם בתי הקטנה ולהמשיך את החיים שלנו. חסרים לנו בגדים, צעצועים, נעליים וגם בית לחתולים שלי כי אני לא אוכל לזרוק אותם".

ממחזיק תיק הרווחה, איציק דריקס, אמר בנושא: "אנחנו מודעים למקרה ומסייעים בכל שניתן".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות