הרב פינטו יוציא ספר תורה מיוחד: "קורא לכל תושבי בת ים לכתוב בספר"

יוזמה חדשה של הרב שלמה פינטו: ספר תורה שמיועד לתושבי בת ים. "רציתי כבר הרבה זמן לעשות משהו שייצור אחדות בעיר הזו", מסביר הרב

פורסם בתאריך: 9.7.19 14:37

בשבוע האחרון נולדה יוזמה חדשה שבמסגרתה ייכתב וייצא לאור ספר תורה לתושבי בת ים, שאף יוכלו להוסיף בו אותיות. מדובר ביוזמה של הרב חכם שלמה פינטו מעמותת כל ישראל, שמסביר כי יזם את כתיבת ספר התורה, כדי לחבר בין האוכלוסיות והמגזרים השונים בעיר. לדבריו, בסיום כתיבת הספר הוא עתיד להיכנס לבית כנסת חדש שיוקם בשכונה החדשה בבת ים, שנבנית באזור הטיילת.



בינתיים, בספר התורה המיוחד כבר כתבו ראש העיר צביקה ברוט וסגניו אלי יריב ואורי בוסקילה וכן חברי מועצה, רבנים, אנשי משטרת בת ים, אנשי כיבוי אש ונוספים.

"רציתי כבר הרבה זמן לעשות משהו שייצור אחדות בעיר הזו ובכלל בכל עם ישראל", מספר הרב פינטו, "ולכן החלטנו לעשות ספר תורה ולתת לכל יהודי בעיר לרשום בו אות. אני קורא לכל תושבי בת ים לכתוב בספר התורה ואני רוצה שכולם יכתבו בספר התורה הזה – חילוניים, דתיים, חרדים, חיילים ואסירים בת ימים".

"כל מי שרוצה לכתוב אותיות בספר יותר ממוזמן. כמובן שהכל בחינם וללא עלות לצורך מטרה נעלה זו. זוהי הזדמנות גדולה עבור כל תושבי העיר", הוסיף הרב.

הרב מספר כי עלות הוצאת ספר תורה עומדת על כ-100 אלף שקל, והמימון להוצאת הספר החינמי עבור תושבי בת ים היא דרך עמותת כל ישראל.

"אני מזמין כל אחד שיתקשר אלי, יתאם עמי הגעה ויביא עמו כמה אנשים שרוצים לכתוב בספר התורה. כך אנחנו ממשיכים מהרגע שהתחלנו במבצע מדלת לדלת – כל אחד כותב אות וממשיכים למלא את הפרקים בספר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות