איפור ירין שחף, צילום מריה סולוביוב
איפור ירין שחף, צילום מריה סולוביוב

הזדהות עם החטופות והחטופים: ירין שחף ממליץ להוסיף לאיפור פס צהוב. כך תעשו זאת

ירין שחף, אמן האיפור שנולד וגדל בחולון, ובתו שירתה כתצפיתנית, ממליץ לאמץ פס צהוב על העין כחלק מהאיפור: "רצון לזעוק למקבלי ההחלטות  להישיר מבט בעיניים של משפחות החטופים"

פורסם בתאריך: 24.5.24 08:32

תסתכלו להם בעיניים: אמן האיפור, ירין שחף, שנולד וגדל בחולון, החליט להביע את כאבו ואת ההזדהות עם החטופות והחטופים, ולהציג מראה איפור עם פס צהוב כהומאז' לסמל החטופים.

שחף אמר: "הבחירה האופנתית באיפור זה נבעה מהרצון לזעוק למקבלי ההחלטות  להישיר מבט בעיניים של משפחות החטופים". על הקו החדש הוא אומר: "מקומו החדש של האייליינר הוא על קו הקפל של גלגל העין. זה יוצר קו הפרדה דרמטי ונוכח. המראה בועט, לא מנסה להתייפייף. יש שיגידו "אפילו לא קל לעיכול", אבל מבטיח שלא ניתן להתעלם ממנו.

שחף מספר: "צפיתי כמו כולם, בסרטון המחריד של חטיפת התצפיתניות ומאז אני לא מצליח להירדם בלילה. לפני 8 שנים, הבת שלי שירתה כתצפיתנית בדיוק באותו מקום. בעברי, שירתתי במילואים כמאפר ראשי בחיל הרפואה של צהל. לוחמי 669 למדו אצלי לאפר בובות בדרגות שונות של פציעות, כוויות, איברים קטועים, כך היו מתרגלים מקרה מבצעי אמיתי. הבחירה אופנתית באיפור זה נבעה מהרצון לזעוק אל מקבלי ההחלטות".

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, צילום בן לאון, יחצ

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, צילום בן לאון, יחצ

אז איך יוצרים את המראה? שחף מסביר: "לפני שניגשים למלאכת האיפור, מומלץ להשתמש במייק-אפ גם על העפעפיים, כדי ליצור מראה עור חלק ואחיד.
בעזרת פלטת קונטור מדגישים את עצמות הלחיים ומבליטים אותן. את הגוון הכהה מניחים מתחת לעצמות הלחיים, ממרכז האוזן לכיוון זווית הפה ומטשטשים היטב כלפי מטה. את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז'ר, המעניק תחושה של פנים חטובות יותר. מורחים על העפעפיים צללית קרם מבריקה בגוון 'ניוד'.

 

שחף ממשיך ומסביר: "על קו הקפל של העפעפיים מותחים פס אייליינר צהוב (משאירים את העין סגורה לכמה שניות כדי שהנוזל יתייבש ולא ימרח). על הריסים מניחים מסקרה, שתיצור מראה רענן של מניפה שחורה ומרשימה. הפרדת הריסים לקבוצות עדינות בעזרת מסקרה בלבד היא טרנד לוהט.
מראה השפתיים של העונה יתקבלו באמצעות ליפסטיק ורוד במרקם משי".

לסיום הוא מדגיש: "הקפידו שפס האייליינר לא יהיה עבה מידי, כדי שלא ישתלט על כל המראה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות