תאונה באתר בנייה בבת-ים, משאית נפלה לבור, צילום איחוד הצלה
תאונה באתר בנייה בבת-ים, משאית נפלה לבור, צילום איחוד הצלה

תאונה קטלנית בבת-ים: גבר נהרג כאשר משאית נפלה לבור באתר בנייה

צוות מד"א סיפר: "ראינו את המשאית כשהיא הפוכה בתחתית הבור, העובד שכב מחוסר הכרה, הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

פורסם בתאריך: 21.5.24 10:47

תאונה קשה בבת-ים: גבר נהרג באתר בנייה כאשר משאית נפלה לבור בעומק של כ-15 מטרים. תחילה נמסר מדוברות מד"א כי  בשעה 10:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על משאית שנפלה לתוך אתר בנייה ברחוב הרב ניסנבאום בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 40 מחוסר הכרה בשלבי חילוץ.

לאחר מספר דקות נמסר: לאחר פעולות חילוץ מורכבות, חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על פועל כבן 50 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א פראמדיק רמי מאושר וחובש בכיר במד"א חגי נתני סיפרו: "כשנכנסנו לאתר בנייה ראינו מלמעלה את המשאית כשהיא הפוכה על צידה בתחתית הבור בעומק של כ-15 מטר. הובילו אותנו אל המשאית וראינו פועל כבן 50 שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

שמואל מלכה, ראש סניף איחוד הצלה בבת-ים, והחובש ניר דורפמן, מסרו: "למרבה הצער נקבע מותו של נהג המשאית. עוברי אורח סיפרו כי המשאית נפלה לתוך אתר הבניה ובעקבות כך נהג המשאית נהרג במקום".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות