קטי פיאסצקי.צילום: ינאי יחיאל
קטי פיאסצקי.צילום: ינאי יחיאל

הערעור נדחה: קטי פיאסצקי נשארת עם שני מנדטים, ברוט לא יקבל מנדט תשיעי

הערעור הוגש על ידי חברי ועדות הקלפי ממספר סיעות, בהן סיעותיהם של צביקה ברוט ואלי יריב, בנוגע ל-70 קולות חיילים. המערערים הודיעו כי יפנו לעליון

פורסם בתאריך: 17.4.24 16:05

הבוקר התקבלה החלטת בית המשפט לעניינים מנהליים בעניין הערעור שהגישו חברי ועדות הקלפי מסיעות שונות, בנוגע לתוצאות הבחירות בעיר בת-ים. המערערים פנו לבית המשפט לאחר שקרוב ל-70 קולות של חיילים נפסלו, מאחר ואלו רשמו את שמו של צביקה ברוט על הפתק הלבן, במקום לכתוב את שם הרשימה שלו: ״מחר בראשות צביקה ברוט״.
כתוצאה מכך איבדה סיעתו של ברוט את המנדט התשיעי שלה.

בית המשפט לא קיבל את הערעור, שהוגש על ידי נציגי הסיעות בת-ים אחת-יש עתיד, החזית הדתית ובת-ים ממשיכה קדימה (ברוט). השופט קבע בהחלטה כי לא ניתן לספור את קולות החיילים כיוון שהחוק קובע כי יש לכתוב את שם הרשימה במדויק.

עורכי דינם של חברי ועדות הקלפי שהגישו את הערעור כבר הודיעו שיפנו לבית המשפט העליון, אשר שם נדון בימים אלה מקרה דומה מצפון הארץ, ושם נקבע כי קולות החיילים שנפסלו הם קולות כשרים.

מקטי פיאסצקי נמסר בתגובה: ״אני מודה לבית המשפט על הפסיקה הצודקת שמאשררת את תוצאות הבחירות – תושבי העיר בת ים בחרו להגדיל את כוחה של בת ים חופשית ודמוקרטית כי הם מעוניינים בעיר ליברלית, פתוחה וחופשית – בעזרת הגדלת כוחנו נפעל על מנת להפוך אותה לכזו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות