גן ילדים Paha_L depositphotos.com
גן ילדים Paha_L depositphotos.com

בעקבות הודעת פיקוד העורף על הסרת מגבלות: זה מה שקורה בבת-ים

פיקוד העורף הודיע על חזרה לשגרה והסרת מגבלות, בעקבות זאת הודיעה העירייה תחילה על פתיחת מסגרות החינוך רק מחר, יום שלישי, אך בהמשך השתנתה ההחלטה

פורסם בתאריך: 15.4.24 10:04

חוזרים לשגרה, מסירים את המגבלות: פיקוד העורף הודיע בשעות הערב אתמול כי החל מחצות יש שינויים במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף: "בתום הערכת מצב הוחלט כי החל מהיום (ב') בשעה 00:00, יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף. עם זאת בעיריית בת-ים עדכנו בתחילה כי בשל קוצר הזמן וחוסר יכולת להתארגן המסגרות יחלו לפעול רק מחר, אך בהמשך הבוקר הודיעו כי המסגרות יחזרו לפעול בכפוף לאילוצים. השינויים התכופים יצרו בלבול אצל הורים רבים.

במסגרת השינויים של פיקוד העורף הוחלט על חזרת הפעילויות החינוכיות בכל רחבי הארץ. באזורי הנחיה קו עימות ועוטף עזה יתאפשרו פעילויות חינוכיות בכפוף להגבלות. כמו כן, הוסרה הגבלת ההתקהלות באזורים הנמצאים במדיניות ירוקה.

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

זו ההודעה האחרונה של העירייה: "לאחר מאמצים מרובים רוב המסגרות החינוכיות בעיר בת-ים ייפתחו בשעה 10:00, ללא הזנה. הודעה נמסרה להורים במסגרות".

קודם לכן נמסר: "למרות הודעת פיקוד העורף על ביטול המגבלות, מסגרות החינוך בערים המרכזיות בגוש דן יחזרו לפעול רק ביום שלישי. הערים חולון ובת-ים הודיעו כי בשל העובדה שלא ניתן לגייס את הצוותים במהלך הלילה, ולא ניתן להזמין ארוחות לילדים בצהרונים, הלימודים יחזרו בפועל רק בשלישי בבוקר. שאר הפעילויות במתנ״סים ובחינוך הבלתי פורמלי בשעות אחר הצהריים צפויות להתקיים כרגיל".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות