מרכז הצעירים בתיה, תכנית מסע אל האופק, צילום עיריית בת-ים
מרכז הצעירים בתיה, תכנית מסע אל האופק, צילום עיריית בת-ים

פנסיון מלא, שני סמינרים: זו התכנית החדשה בבת-ים עבור מסיימי שרות צבאי או לאומי

תכנית מסע אל האופק תחל לפעול בבת-ים בחודש מאי הקרוב ותעניק לצעירות וצעירים כלים בתחומים רבים. בין המרצים: מפקד שייטת 13 לשעבר, יועצי אסטרטגיה ועוד

פורסם בתאריך: 2.4.24 08:29

לראשונה בבת-ים: העירייה ומרכז הצעירים "בתיה" מזמינה את צעירי וצעירות העיר ששוחררו משירות צבאי או לאומי להצטרף לתכנית "מסע אל האופק". מדובר בתוכנית הכשרה ייחודית לצעירי וצעירות העיר בת-ים שסיימו שירות צבאי או לאומי עד 5 שנים לאחר השחרור. התוכנית תתחיל ב- 19.05.24 במרכז הצעירים "בתיה" ובמקומות נוספים בעיר.

"מסע אל האופק" הוא פרויקט חדשני וייחודי מסוגו, שנבנה לאחר למידה וניתוח של הצרכים שעלו מצעירות וצעירים שהגיעו לצומת היציאה אל החיים העצמאיים, לאחר שירותם. המשתתפים בה יקבלו ליווי אישי ומנטורינג של בכירים מהתעשייה בתחום בו ירצו להשתלב בעתיד. בין המאמנים והמרצים אשר יובילו את התוכנית יהיו אלוף במיל׳ רם רוטברג, לשעבר מפקד חיל הים ומפקד שייטת 13, בכירים פיננסים, מאמנים למימוש עצמי ויועצי אסטרטגיה והופעה מול מצלמה.

בנוסף יקבלו המשתתפים ארגז כלים בנושאים של חיזוק חוסן אישי, קבלת החלטות, עמידה מול קהל, אימון בראיונות אישיים, קורסים ואקדמיה, השתלבות בעולם העבודה, שיווק עצמי, יזמות, networking, יצירתיות, עבודת צוות ושילוב של צחוק, אקשן ועניין.

התוכנית כוללת שני סמינרים, שמונה מפגשים במשך חודשיים ופנסיון מלא (לינה במלונות/ אכסניות) על חשבון התוכנית. התוכנית היא לתושבי בת-ים בלבד, היא מסובסדת והעלות היא 500 ש"ח למשתתף, אשר עליו להיות תושב העיר בת-ים שסיים שירות צבאי או לאומי עד 5 שנים אחרי השחרור. ניתן להירשם לתכנית עד לתאריך 18.4.24.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות