זירת הרצח בבת-ים, צילום זק"א
זירת הרצח בבת-ים, צילום זק"א

כתב אישום | המנוחה התקשרה לבנה ואמרה: "אבא דקר אותי"

כתב אישום על רצח הוגש נגד תושב בת-ים בן בן 83, בגין רצח בת זוגו בת 73, באמצעות דקירות סכין: "דקר אותה במיטתה לפחות חמש פעמים"

פורסם בתאריך: 15.3.24 07:27

הפרקליטות הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי תל אביב-יפו, כתב אישום נגד תושב בת ים, בן 83, בגין רצח בת זוגו בת 73 באמצעות דקירות סכין. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרדית שיבאן פרקל, מפרקליטות מחוז ת"א, בתאריך 21.2.24 לקראת חצות, דקר הנאשם את בת זוגו במיטתה מספר דקירות, לפחות חמש דקירות, במקומות שונים, תוך שימוש בסכין בעלת להב של כ-13 ס"מ לפחות.

עוד נכתב בכתב האישום כי המנוחה ניסתה להתגונן, אולם הנאשם לא חדל ממעשיו, המשיך ודקר אותה. המנוחה הספיקה להתקשר לבנה ואמרה כי "אבא דקר אותי", והבן הזעיק את המשטרה. עם הגעת כוחות משטרה והצלה לדירה, בוצעו פעולות החייאה במנוחה עד שנקבע מותה במקום.

 

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירת רצח. במקביל הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כמו כן, הורתה הפרקליטות על בדיקתו המעמיקה של הנאשם על ידי הפסיכיאטר המחוזי במסגרת מעצרו לצורך בחינת מסוגלותו לעמוד לדין ובחינת כשירותו הנפשית בעת ביצוע המעשים.

בלילה שבו אירע הרצח נמסר מזק"א: "מתנדבי זק"א הוזעקו הלילה (בין רביעי לחמישי) לרחוב סמטת הציפורנים בבת ים בעקבות דיווח על אישה כבת 72 שנדקרה למוות בדירה. המתנדב מאיר תורג׳מן, תורן לילה מרחב איילון, מסר: "מוקד זק״א (1223) הזניק אותי לרחוב סמטת הציפורנים בבת ים בעקבות דיווח על אישה שנדקרה למוות בדירה בבניין, הגעתי לזירה מורכבת וקשה, בסיוע מתנדבים נוספים דאגנו לכבוד המת, טיפלנו בממצאים הרבים שבמקום וסייענו לכוחות המז"פ ולצוותי המעבדה. הגופה הועברה להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות