מתנדבי ידידים לאחר החילוץ בבת-ים, צילום ארגון ידידים
מתנדבי ידידים לאחר החילוץ בבת-ים, צילום ארגון ידידים

מתנדבי ידידים הוזעקו למקום: זה מה שקרה היום ברחוב מוכרי הסיגריות בבת-ים

תינוקת בת שנה ננעלה היום בשגגה ברכב לעיני אמא. "זו תחושת סיפוק גדולה לראות את האם והתינוקת שלה מתחבקות, במיוחד שזהו החילוץ הראשון שלי", סיפר מתנדב ידידים, מקס דוד טרו

פורסם בתאריך: 4.2.24 17:01

תינוקת ננעלה היום (ראשון) בשגגה ברכב בבת-ים, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום. היום בשעה 14:06 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב מוכרי הסיגריות בבת ים.

שמעון שטרן, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והזעיק מתנדבים למקום. נועם חליף – אחראי ציוד גבעתיים, יחד עם מתנדבי הסניף המקומי, מקס דוד טרו ועידן צ׳רקוב, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

 

מקס מספר: "בזמן ארוחת הצהריים בביתי, התקבלה קריאת חירום. מיד עזבתי הכל ויצאתי בזריזות למקום. הגעתי ראשון אל האמא והתחלתי בפעולות חילוץ, כשאני מבקש מהאמא להיות רגועה ולהסיח את דעתה של התינוקת בחלון הרכב. בזמן החילוץ הצטרפו אליי מתנדבים נוספים, ויחד השבנו את התינוקת לידי אמהּ בשלום. זו תחושת סיפוק גדולה לראות את האם והתינוקת שלה מתחבקות, במיוחד שזהו החילוץ הראשון שלי. האמא הודתה מאוד ואמרה, 'אין על ידידים גם בקיץ גם בחום, גם בגשם גם בכפור'".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות