גשם BrianAJackson depositphotos.com
גשם BrianAJackson depositphotos.com

כמה ימים גשומים צפויים לנו ומתי יהיה הכי גשום? תחזית מזג האוויר לימים הקרובים בבת-ים

אחרי כמה ימים חמימים החורף חוזר, המערכת הנוכחית צפויה להיות ארוכה יותר. וגם: מה מצפה לנו בחודש פברואר

פורסם בתאריך: 22.1.24 11:49

אחרי מספר ימים חמימים החורף חוזר: מזג האוויר החמים שליווה אותנו בסוף השבוע ובתחילת השבוע הנוכחי עומד להתחלף כבר מהלילה (שני) למערכת חורפית שתימשך לפחות עד יום שבת.

נחום מליק, חזאי חברת מטאו טק, מציין כי באזור המרכז והשרון כבר בשעות הערב והלילה נרגיש בשינוי עם תחילת הגשמים שיימשכו גם מחר (שלישי) תוך כדי ירידה בטמפרטורות. מליק מציין כי לא מדובר בסערה אלא בגשמים שיירדו מדי פעם. ביום רביעי הגשמים יתמעטו אבל עדיין יירדו מדי פעם, בחמישי הסיכוי לגשם יהיה גבוה יותר מאשר ברביעי.

היום הסוער, הגשום והקר ביותר השבוע צפוי להיות יום שישי, אז צפויות טמפרטורות נמוכות מהממוצע לעונה, רוחות חזקות, גשמים רבים, חשש להצפות ושלג בחרמון. בשבת המערכת החורפית תיחלש לעומת יום שישי אבל עדיין צפוי לרדת גשם ולהיות קר, אולם במהלך היום הגשמים ייחלשו.

 

מדובר, כאמור, במערכת חורפית שתימשך לפחות חמישה ימים, אך מליק מציין כי מבחינת משקעים היו כבר בחורף הנוכחי מערכות עם לא פחות משקעים מהמערכת המתקרבת אלינו.

על המשך החורף אמר מליק: "המגמה היא טובה ונראה כי בהמשך ינואר ופברואר צפויות לנו עוד מספר מערכות חורפיות. על פניו נראה כי מבחינת כמות המשקעים צפוי לנו חורף לפחות עם כמויות ממוצעות ואף למעלה מזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות