עצרת הזדהות בבת-ים עם החטופות והחטופים צילום שלום אלזם דוברות עירייה
עצרת הזדהות בבת-ים עם החטופות והחטופים צילום שלום אלזם דוברות עירייה

"חטופים ששוחררו סיפרו לנו ששניהם בחיים, אבל גם מאז עבר זמן. הזמן שלנו אוזל"

רבים השתתפו בעצרת מיוחדת בקריאה לשחרור החטופות והחטופים מרצועת עזה. בעצרת ריגש את הנוכחים איציק הורן, ששני בניו, איתן ויאיר, חטופים בעזה

פורסם בתאריך: 22.1.24 09:14

מאות השתתפו בעצרת תמיכה בבת-ים בקריאה לשחרורם המיידי של 136 החטופים הנמצאים מעל ל- 100 ימים בשבי חמאס. העצרת התקיימה במהלך סוף השבוע ברחבת היכל התרבות בבת-ים, בנוכחות משפחות החטופים, נציגי מטה המאבק, ראש העירייה צביקה ברוט, חברי הנהלת ומועצת העיר, תנועות הנוער, תושבות ותושבי העיר.

בעצרת צוין בעצב גדול יום ההולדת הראשון של כפיר ביבס, החטוף הצעיר ביותר. ברחבת ההיכל הוקם מיצג מתנות כתומות לציון הסיטואציה הבלתי נתפסת: יום הולדתו הראשון של כפיר הקטן – בשבי חמאס.

ראש העירייה צביקה ברוט עם איציק הורן ששני בניו נחטפו לרצועת עזה, צילום שלום אלזם, דוברות העירייה

ראש העירייה צביקה ברוט עם איציק הורן ששני בניו נחטפו לרצועת עזה, צילום שלום אלזם, דוברות העירייה

במהלך העצרת נאמו מול מיצג 136 כיסאות ריקים עם תמונותיהם של החטופים נציג מטה המאבק ונציג משפחות החטופים איציק הורן, אביהם של איתן ויאיר הורן שנחטפו מביתם בניר עוז לרצועת עזה בשבת השחורה, וכן ראש העירייה ברוט ומ"מ אלי יריב.

איציק הורן סיפר למאות המשתתפים על שני בניו: איתן בן ה-37 נסע לבקר את אחיו יאיר, בן 45 שגר בקיבוץ ניר עוז, והשניים נחטפו משם לרצועת עזה בשבת השחורה. תחילה הוגדרו השניים נעדרים. "רק אחרי חודש, הודיעו לי הרשויות כי הם מוחזקים בשבי חמאס. החטופים ששוחררו מספרים לנו שראו אותם יחד וששניהם בחיים, אבל גם מאז עבר זמן. הזמן שלנו אוזל. אני מודה לכולכם שאתם מלווים אותנו ומחזקים אותנו. המדינה צריכה לעשות הכל כדי לשחרר אותם עכשיו, אין להם עוד זמן".

ראש העירייה אמר: "להחזיר את בניו של איציק, יאיר ואיתן הורן – זו המחויבות שלנו, של כולנו. בימים מורכבים אלו, כשחיילנו נהרגים בעזה בניסיון להחזיר אותם הביתה ולשמור על בטחוננו, המעט שאנחנו חייבים לעשות זה לשמור על האחדות בינינו. עלינו לזכור – רק כשאנחנו מאוחדים – איש לא יוכל עלינו".

ברוט התייחס גם ליום הולדתו של כפיר ביבס: "יום הולדת ללא חתן השמחה. יום הולדת שבוכים בו. יום הולדת שנה לתינוק אהוב, בלי לדעת אם יש כרגע מי שמשחק איתו ודואג לו. הלוואי שנחגוג עם כפיר הקטן ועם שאר החטופים לא רק ביום ההולדת הבא – אלא כבר מחר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות