תאונה עצמית קטלנית בבת-ים, צילום איחוד הצלה
תאונה עצמית קטלנית בבת-ים, צילום איחוד הצלה

טרגדיה בבת-ים: תושב התנגש בקיר בטיחות ונהרג

גבר כבן 80 התנגש עם רכבו בקיר בטיחות של בניין מגורים ופונה במצב אנוש לבית החולים תוך פעולות החייאה. למרבה הצער, בבית החולים נקבע מותו

פורסם בתאריך: 7.1.24 16:51

טרגדיה היום בבת-ים: תושב העיר התנגד עם מכוניתו בקיר בטיחות ונהרג. הוא פונה לבית החולים וולפסון, שם מרבה הצער נקבע מותו.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז נמסר כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני בזירת תאונה קשה ברחוב משה שרת בבת ים. יוסי בז'רנו, חובש באיחוד הצלה, מסר: "מדובר ברכב שהתנגש בקיר מבנה מגורים. הענקנו בזירה סיוע ראשוני תוך ביצוע החייאה על נהג הרכב שנפצע אנושות. לאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי וולפסון תוך כדי המשך פעולות החייאה. נבדקת אפשרות כי התאונה אירעה לאחר שנהג הרכב איבד את ההכרה".

 

 

 

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 13:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שאיבד את הכרתו, ככל הנראה על רקע רפואי במהלך נהיגה בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים וולפסון גבר כבן 80 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. סגן מנהל מרחב איילון במד"א, פראמדיק רמי מאושר, וחובש רפואת חירום במד"א, דוד נתנאל, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את המטופל מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הוצאנו אותו מהרכב והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

כאמור, למרבה הצער, בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בעקבות התאונה נמסר מהמשטרה כי נפתחה חקירה. מהמשטרה נמסר: "היום התקבל דיווח על תאונת דרכים עצמית של נהג בן 80 ברחוב משה שרת בבת ים. הנהג פונה במצב אנוש למרכז הרפואי וולפסון ושם נקבע מותו על ידי גורמי הרפואה. בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ת"א הגיעו למקום והחלו באיסוף ראיות וחקירת נסיבות התאונה.

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות