פועל נהרג באתר בנייה ברחוב סוקולוב בבת-ים, צילום מד"א
פועל נהרג באתר בנייה ברחוב סוקולוב בבת-ים, צילום מד"א

פועל נהרג באתר בנייה בבת-ים מפגיעת תבנית יציקה שנפלה עליו

חובשים ופראמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה במקום, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו: "הפציעה שלו הייתה אנושה"

פורסם בתאריך: 25.12.23 14:23

פועל נהרג היום (שני) בצהרים מפגיעת חפץ כבד באתר בניה בבת-ים.  מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 13:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפגע מחפץ כבד באתר בניה ברחוב סוקולוב בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו במהירות למקום החלו לבצע פעולות החייאה בגבר כבן 40 (ככל הנראה נתין זר מסין) עם חבלה בפלג גופו העליון. למרבה הצער, נאלצו החובשים והפראמדיקים לקבוע את מותו של העובד.

חובש רפואת חירום במד"א, אליה ביטון, סיפר: "כשהגעתי לאתר הבניה הובילו אותי לקומה הראשונה. הפועלים שהיו במקום ביצעו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א בפועל שסבל מפציעה קשה בפלג גופו העליון. המשכנו בטיפול רפואי מתקדם וביצענו פעולות החייאה ממושכות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מאור דניאל, חובש איחוד הצלה, מסר: "לדברי העובדים במקום נפל עליו חפץ כבד מברזל (תבנית יציקה) במשקל רב. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע בתום מאמצי ההחייאה, עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מאיר תורג׳מן מתנדב זק"א ת"א, סיפר: "מוקד זק"א ת"א (1223) הזניק אותי לרחוב סוקולוב בבת ים בעקבות דיווח על פועל שנהרג לאחר שנפגע מחפץ כבד באתר בניה, בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום".

מוקדם יותר היום, בשעה 10:57, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפל מגובה של כ-2 מטר במהלך עבודתו במפעל ברחוב החופר בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני במקום ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר במצב בינוני עם חבלת ראש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות