קורקינט חשמלי, יחצ dott
קורקינט חשמלי, יחצ dott

תתחדשו: נבחרה חברה להפעלת קורקינטים שיתופיים בבת-ים

חברת DOTT הבינלאומית תפזר בשלב הראשון 200 קורקינטים חשמליים מאובזרים היטב ברחבי בת-ים

פורסם בתאריך: 26.11.23 08:02

חברת Dott זכתה במכרז של עיריית בת-ים להפעלת קורקינטים חשמליים שיתופיים בעיר. החברה תפזר ברחבי העיר 200 קורקינטים שיתופיים, וככל שהביקוש יגדל כך תוסיף החברה כלים נוספים בעיר.

Dott, חברת הקורקינטים האירופאית שהגיעה לישראל במאי בשנה שעברה ומפעילה אלפי קורקינטים ברחבי תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, חולון ופתח תקווה. היא נחשבת לאחת החברות הירוקות בתחומה בעולם. בשבועות האחרונים שלאחר השבת השחורה ומאז תחילת המלחמה, Dott תולה על הקורקינטים שלה ברחבי הארץ סרטים צהובים להזדהות עם משפחות החטופים ובמטרה להעלאת המודעות להחזרתם הביתה.

 

Dott מפעילה מעל 50 אלף קורקינטים ואופניים חשמליים במעל 40 ערים בעולם. הקורקינטים של החברה הם עם גלגלים גדולים בגודל 12 אינץ’, אורות קדמיים, אחוריים ואיתותים, מערכת בלימה משולשת, לוחיות רישוי וקסדות עם מדבקות מחזירות אור. כל הקורקינטים מוגבלים למהירות מירבית של 25 קמ”ש, כאשר בחלק מהאזורים המוגדרים במפה ובאפליקציה, המהירות מוגבלת למהירות איטית של מספר קמ”שים בודדים, ובכמה אזורים מוגדרים מראש, הרכיבה לא מתאפשרת והקורקינט ננעל לרכיבה. הקורקינט שכבר פועל בישראל כשנה, מציע מפרט אבזור מפנק ועשיר במיוחד, הכולל איתותי LED, מתקן ייעודי לסמארטפון הכולל NFC לקישוריות מהירה וטעינה אלחוטית (במכשירים תומכים בלבד), המתבצעת בזמן הרכיבה. בנוסף, משטח עמידה רחב עטוף גומי מעניק לרוכב בטיחות ונוחות רבה בזמן רכיבה, ובולמי הזעזועים הקדמיים משככים את המהמורות והבורות הקטנים בכבישים ובדרכים.

בן גלי, מנהל הפעילות בישראל, אמר: "אנחנו שמחים להפעיל את השירות בבת-ים לטובת שיפור איכות החיים של התושבים על ידי הרחבת אפשרויות הניידות בעיר והקישוריות בין כל מרכיבי התחבורה הציבורית והערים השכנות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות