בת-ים רוכשת מבנים ממוגנים לגני ילדים, דוברות העירייה
בת-ים רוכשת מבנים ממוגנים לגני ילדים, דוברות העירייה

העירייה רוכשת מבנים ממוגנים ניידים לגני ילדים ולשכונת הקראוונים בבת-ים

תקציב של חמישה מיליון שקלים: המבנים יירכשו בשבועות הקרובים ויוצבו בגנים ובשכונת הקראוונים. ייתכן שיוצבו מבנים גם בשכונות נוספות בעיר

פורסם בתאריך: 6.11.23 10:17

עיריית בת-ים תרכוש בשבועות הקרובים מרחבים ממוגנים ניידים לגני ילדים בהם אין ממ"דים. בעירייה הדגישו כי ההחלטה התקבלה לאחר שהתברר שאין לכך מענה מהמדינה.

העירייה העמידה לכך תקציב של כחמישה מיליון שקלים, המבנים שיירכשו מאושרים על ידי פיקוד העורף לשימוש בגוש דן, בניגוד למיגוניות שאינן מתאימות להגנה במרכז הארץ. בעירייה אמרו עוד כי איתרו ספקים אשר יציבו את בת-ים בראש רשימת ההמתנה על מנת שנקבל את המבנים במהירות ומבלי להמתין שבועות ארוכים.

 

 

 

 

כך, בשבועות הקרובים יוכשרו מדי שבוע גני ילדים נוספים לפעילות שוטפת, ובמקביל יוצבו מבנים כאלה בשכונת הקראוונים שתזכה להגנה תקנית לראשונה מאז שנות ה-90. בנוסף נבחנת האפשרות להציב מבנים כאלו בשכונות נוספות בעיר, בהתאם לאפשרויות ההנדסיות.

ראש העירייה, צביקה ברוט, אמר: "מדובר בהחלטה חשובה שאין כמותה, אשר בעקבותיה נוכל לאפשר את הבטיחות המקסימלית עבור כל תושב ותושבת. אני מבקש להודות למנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי על הובלת הנושא, ולגורמי המקצוע בעירייה אשר פעלו בהליך מהיר להשגת כל האישורים לנושא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות