אופק קמחי ז"ל, באדיבות העירייה
אופק קמחי ז"ל, באדיבות העירייה

אבל כבד בבת-ים: זוהתה גופתו של אופק קמחי ז"ל שנרצח בדרום

אופק ז"ל השתף במסיבת הטבע ברעים בשבת שעברה ונרצח על ידי מחבלי החמאס המתועבים. יהיה זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 19.10.23 15:47

אבל כבד: זוהתה גופתו של תושב בת-ים, אופק קמחי ז"ל. אופק ז"ל השתתף במסיבת הטבע ברעים והוגדר עד כה כנעדר. מהעירייה נמסר: "אנו משתתפים בכאב המשפחה בשעה קשה זו ושולחים תנחומים עמוקים. יהי זכרו ברוך!".

ראש העירייה, צביקה ברוט, אמר: "אופק, בוגר תיכון רמות, היה מבניה היפים של העיר שלנו. במשך ימים ארוכים ליווינו את המשפחה עם תקווה לאות חיים, עד שנאלצנו לבשר להם כי אופק זוהה סופית. אני שולח חיבוק גדול למשפחתו".

אמש, 18.10, התקיימה הערכת מצב של ראש העירייה יחד עם גורמי הביטחון והנהלת העיר. הערכת המצב עסקה בכלל הנושאים החל מהמשך פריסת כוחות ברחבי העיר, אזעקות בעיר, מתכונת פעילות בתי הספר ופעילויות הפגה לילדים. הוחלט על המשך פריסת כוחות מתוגברים של המשטרה ומג"ב ברחבי בעיר כולל בכניסות אליה. הוחלט להמשיך לסגור את אתרי הבניה ולא תתקיים עבודה עד הודעה חדשה.

העירייה עדכנה כי תמשיך במדיניות לפיה בתי הספר יישארו סגורים (למעט חלק מבתי הספר לחינוך מיוחד שכבר פעילים במתכונת מותאמת), ויימשכו רק הלימודים מרחוק לפחות עד יום א׳. עד אז ימשיכו הגורמים המקצועיים לבחון את הנושא בשיתוף משרד החינוך, פיקוד העורף והערים השכנות. הוחלט על קיום פעילויות מיוחדות לילדים. ההשתתפות ברישום מוקדם בלבד, כיוון שכל פעילות מוגבלת ל-50 משתתפים במרחב מוגן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות