קטי פיאסצקי ותומר מינץ (צילום: יח"צ)
קטי פיאסצקי ותומר מינץ (צילום: יח"צ)

רשימת בת ים חופשית ודמוקרטית ורשימת חוזה חדש התאחדו

משתי הרשימות נמסר, כי האיחוד ביניהן הוא מהלך טבעי ביותר, מכיוון ששתיהן מחזיקות בערכים ליברליים ודמוקרטיים ברוח מגילת העצמאות

פורסם בתאריך: 14.9.23 11:03

קטי פיאסצקי, יו"ר בת ים חופשית ודמוקרטית, ותומר מינץ, מנכ"ל שותף ומייסד חוזה חדש, סיכמו אתמול (רביעי) על איחוד רשימותיהם.

חוזה חדש היא תנועה עממית, שצמחה מתוך המחאה. מטרת התנועה, כפי שמוגדרת על ידי מוביליה היא "לייצר חוזה חדש בין האדם לקהילה, בין הקהילה למדינה ובין הפרט למדינה. התנועה פועלת על מנת להקים ולסייע לרשימות מחאה בכל רחבי הארץ, רשימות אשר קמות על מנת להבטיח שמירה על החיים הליברליים בכל עיר ועיר מדן ועד אילת".

משתי הרשימות נמסר, כי האיחוד ביניהן הוא מהלך טבעי ביותר, מכיוון שגם בת ים חופשית מחזיקה בערכים ליברליים ודמוקרטיים ברוח מגילת העצמאות.

פיאסצקי היא חברת מועצת העיר בת ים בעשר השנים האחרונות ומחזיקת תיק התחבורה ותיק הקידום למעמד האישה. לאחרונה היא הכריזה על ריצה לראשות העירייה תחת הכותרת "קטי הצבעת, המחאה שלך". במצע שלה מבטיחה פיאסצקי "לשמור על בת ים חופשית, דמוקרטית וחילונית אל מול האיומים המגיעים מהממשלה".

 

 

פיאסצקי: "הבטחנו שנאחד את כל הכוחות הליברליים בבת ים ואנחנו מקיימים. אחרי שמפלגת העבודה הודיעה על תמיכה, אנחנו מכריזים על מהלך חשוב נוסף בגוש הדמוקרטי. הצבעה לרשימת בת ים חופשית דמוקרטית וחוזה חדש, ולי, לראשות העיר, היא ההצבעה הליברלית היחידה. בבחירות הקרובות עושים את המהפך והופכים את בת ים לעיר ליברלית יותר, מתקדמת יותר, שיוויונית יותר, וחזקה יותר".

מינץ: "אנו שמחים ומתרגשים על הצטרפותה של קטי לנבחרת נבחרי הציבור של חוזה חדש בכל הארץ. בת ים היא עיר מרכזית וחשובה במאבק על דמותה הדמוקרטית של ישראל אשר נרמסת בימיים אלו. קטי, אשר נאבקת ושומרת על הציבור בבת ים כבר שנים היא זו שיכולה להבטיח לכונן חוזה חדש עם תושבי בת ים ברוח ערכי מגילת העצמאות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות