שלומי לחיאני צילום חיים לוין
שלומי לחיאני צילום חיים לוין

נדחתה עתירת לחיאני בנוגע לפרסום בחירות על שילוט עירוני

לחיאני דרש לאפשר לו לרכוש פרסום גם על שלטים ששייכים לעירייה, הוא חויב גם בהוצאות משפט

פורסם בתאריך: 18.9.23 08:28

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, מיכל אגמון-גונן, קיבלה את עמדתה של הנהלת העיר הנוכחית – ודחתה את דרישתו של שלמה לחיאני להשתמש גם במתקנים של העירייה כדי לבצע פרסום פוליטי. במטה צביקה ברוט אמרו, כי מדובר בניצחון לעמדה שהוביל ראש העירייה. עוד נמסר, כי בבת ים קיימים מאות שלטי חוצות בגדלים שונים, שחלקם שייכים לחברות פרטיות וחלקם נמצאים בבעלות של העיריה, כשהם מיועדים לפרסם הודעות לציבור בנושאים כמו רישום לבתי ספר, חוגים בחינם, הופעות או פסטיבלים.

לחיאני דרש מהחברה העירונית לתרבות פנאי וספורט, השייכת לעיריית בת ים, לאפשר לו לרכוש גם שלטי פרסום השייכים לעירייה, כדי להשתמש בהם לפרסומים פוליטיים שלו לפני הבחירות.

 

אלא שבעירייה התנגדו. לפני מספר ימים הודיעה השופטת, כי היא דוחה את עתירתו של לחיאני, זאת לאחר שהשתכנעה, כי יש מספיק שלטי פרסום אחרים בעיר, וכי לא מדובר בפגיעה בשוויון בין המתמודדים. השופטת אף חייבה את לחיאני בתשלום 5,000 שקלים הוצאות משפט.

ממטה לחיאני נמסר בתגובה: "ברוט מונע בחירות דמוקרטיות והוגנות בבת ים, כי הוא בלחץ. בכל מערכת בחירות בעבר, בעיר ובכל שאר הארץ, תולים שלטים ומקימים דוכנים. מאחר שברוט חלש, הוא מנסה למנוע מלחיאני להתמודד מולו באמצעות החלטות בלתי דמוקרטיות והסתתרות מאחורי אחרים. אנחנו רואים את התמיכה הגדולה בלחיאני בשטח. ב-31 באוקטובר מחזירים את בת ים למסלול".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות