תאונת אופניים חשמליים בשדרות בר אילן בבת-ים, תיעוד מבצעי מדא
תאונת אופניים חשמליים בשדרות בר אילן בבת-ים, תיעוד מבצעי מדא

בתוך מספר שעות בסופ"ש: ארבעה רוכבי אופניים נפגעו בתאונות בבת-ים

שלוש תאונות ביום אחד: באחת התאונות נפגעו שני רוכבי אופניים חשמליים שפונו לבית החולים. בתאונה אחרת פונה גבר כבן 60 במצב קשה

פורסם בתאריך: 10.9.23 07:24

יום שישי סוער: שלושה רוכבי אופניים חשמליים ורוכב אופניים נפגעו בשלוש תאונות תאונות בבת-ים בתוך מספר שעות. אחד הפצועים פונה במצב קשה.

בשעה 11:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופניים חשמליים שנפגע ממשאית בשדרות בר אילן בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א ינו לאחר טיפול ראשוני בזירה למרכז רפואי וולפסון גבר כבן 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, אלירן בקאלו, סיפר: "רוכב האופניים שכב בסמוך למשאית כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות לכאב ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב".

בשעה 16:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופניים חשמליים עם שני רוכבים שנפגעו מרכב, בשדרות העצמאות בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני בזירה ופינו לבית החולים איכילוב, שני צעירים כבני 20 במצב בינוני , עם חבלות בראש ובגפיים.

מאוחר יותר, בשעה 23:13, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופניים שנפגע מרכב ברחוב יוספטל בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים איכילוב, גבר בן 40 במצב בינוני, עם חבלת ראש.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות