קטי פיאסצקי.צילום: ינאי יחיאל
קטי פיאסצקי.צילום: ינאי יחיאל

קטי פיאסצקי קוראת לשלול את אות יקיר העיר מהרב דוד חי הכהן

חברת המועצה כתבה לראש העירייה וממלא מקומו: "הרב הכהן תומך באדם שהורשע בפשע שנאה, טרוריסט יהודי. זאת לא דרכה של העיר. לא יתכן שזה מסר שיקבלו ילדים וילדות בעיר"

פורסם בתאריך: 21.8.23 07:26

חברת מועצת העיר בת-ים, קטי פיאסצקי (מרצ), פנתה אל ראש העירייה צביקה ברוט ואל ממלא מקומו אלי יריב, בדרישה להסיר את אות יקיר העיר מהרב דוד חי הכהן, בעקבות תמיכתו בהקלת תנאיו של עמירם עוליאל

במכתב נכתב:

הרב דוד הכהן נבחר ליקיר העיר בת ים בשנת 2020 וקיבל את האות בבניין העירייה על ידי שניכם. הבעתי את מחאתי כבר אז על רקע העובדה כי מדובר באדם קיצוני שתומך בהדרת נשים ובאי גיוסן לצה"ל.

 

 

 

בשבוע שעבר חתם הרב דוד חי הכהן על עצומה הקוראת להקל בתנאי מאסרו של עמירם בן אוליאל. אוליאל הורשע בבית המשפט ברצח משפחת דוואבשה. פעולותיו הביאו לכך שההורים ושעלי התינוק, בן השנה, נשרפו בחיים. אחמד, בן ה-4 שרד ועובר שיקום גופני ונפשי ארוך ומייסר. הרב דוד הכהן תומך באדם שהורשע בפשע שנאה, טרוריסט יהודי, ששרף משפחה שלמה. הוא לא ראוי להיות יקיר העיר לצד רשימה מרשימה של גברים ונשים ראויים שתרמו רבות לעיר בת ים. העיר בת ים והנהלתה לא יכולות לתמוך בגזענות ובשנאה. זאת לא דרכה של העיר. לא יתכן שזה מסר שיקבלו ילדים וילדות בעיר. אני קוראת לכם לשלול את אות יקיר העיר מהרב דוד חי הכהן באופן מיידי".

תגובות יובאו כאן בהמשך ככל שיתקבלו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות