שיטור עירוני בת ים. צילום: דוברות העירייה
שיטור עירוני בת ים. צילום: דוברות העירייה

הנתונים חושפים: ירידה בפשיעה בבת ים

שנה לאחר פתיחתה המחודשת של תחנת בת ים, נרשמת ירידה במספר האירועים הפליליים בעיר. עם זאת, בנתוני ההתפרצויות לדירות חלה עלייה של 26 אחוז ובגניבות הרכבים עלייה של כ-11 אחוז

פורסם בתאריך: 31.7.23 10:38

נתוני הפשיעה הארציים המתייחסים לחציון הראשון של שנת 2023 מצביעים על ירידה משמעותית במספר האירועים בבת-ים לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. בחלק מהנתונים מדובר בירידה דרסטית. כך למשל, נרשמה ירידה של 30 אחוז במקרי התפרצות לבתי עסק ומוסדות ירידה של 17.5 אחוז בגניבות מתוך רכב. גם במטרדי הרעש חלה ירידה של 7 אחוז, ובאירועי חניה והסגת גבול – ירידה של יותר מ-2 אחוז. גם במספר האירועים שנפתחו במוקד 100 בבת ים חלה ירידה של כ-3.6 אחוז.

מנגד, בנתוני ההתפרצויות לדירות חלה עלייה של 26 אחוז ובגניבות הרכבים עלייה של כ-11 אחוז. מהמשטרה נמסר, כי עליה זו היא חלק ממגמה ארצית הקיימת בכל הערים הגדולות. סך תיקי החקירה שנפתחו באזור ירד בחציון הראשון של שנת 2023 בכאחוז אחד.

 

 

גורמים במשטרה ציינו בסיפוק: "התחנה שנפתחה לפני כשנה מחדש, אחרי 20 שנות היעדרות, עושה את שלה ורואים ירידה משמעותית. עם זאת עדיין יש תחומים בהם יש בעיה ארצית ונדרש המשך המאמץ. אבל בסך הכל, מדובר בהישג משמעותי גם עבור תחנת בת ים, גם עבור מרחב איילון וגם עבור תושבי העיר".

בעירית בת-ים ברכו על הנתונים ואמרו: "זו בדיוק הסיבה בגללה התעקשנו להחזיר את תחנת המשטרה מחולון לבת ים. מגמת הירידה היא חשובה, בפרט לאור העבודה שבבת ים הנתונים טובים יותר מהערים האחרות סביבנו. עם זאת, אנחנו נמשיך בשיתוף הפעולה עם המשטרה כדי למגר את שאר התופעות המפריעות לסדר הציבורי, ואנו גאים בשוטרות והשוטרים המצוינים ובפיקוד המצוין של תחנת בת ים שעושים לילות כימים כדי לשמור על הביטחון של כולנו".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות