מבצע לאכיפת איסוף צואת כלבים בבת-ים, צילום דוברות העירייה2
מבצע לאכיפת איסוף צואת כלבים בבת-ים, צילום דוברות העירייה2

ממתק או קנס? העירייה יצאה במבצע אכיפה לאיסוף צואת כלבים

המבצע יתקיים באמצעות צוותים סמויים וגלויים של הפיקוח העירוני, השיטור העירוני והמחלקה הווטרינרית. דגש מיוחד יינתן לאזורים בהם היו תלונות רבות של תושבים

פורסם בתאריך: 20.7.23 08:55

"אספת ת׳קקי??קבל ממתקי!": עיריית בת-ים החלה במבצע נרחב לאכיפת איסוף צואת כלבים. השבוע החל מבצע נרחב לאכיפת איסוף צואת כלבים בבת-ים. המבצע יתמקד בתושבים שלא אוספים את צואת כלביהם, בכלבים משוחררים ומשוטטים – דברים הגורמים לפגיעה תברואתית ובטיחותית ברחבי העיר. לתושבים שכן יעמדו בחוק העזר העירוני וחוק שמירת הסדר והניקיון לבת-ים, מחכה ממתק עבור הכלב שלהם.

 

המבצע יתקיים באמצעות צוותים סמויים וגלויים של הפיקוח העירוני, השיטור העירוני והמחלקה הווטרינרית. הצוותים יסיירו ברחובות העיר ובגינות הציבוריות ברחבי העיר, בדגש על מיקומי תלונות התושבים למוקד העירוני ועל פי תוצאות סקרים שנעשו בקרב תושבי העיר.

בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים וחוק שמירת הסדר והניקיון לבת-ים, נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה. בנוסף, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות.

העירייה קוראת לתושבים לשמור על הנהלים ובכך להימנע מקנסות. גובה הקנס על אי איסוף צואה אחר הכלב עומד על 730 ש"ח והולכת כלב ללא רצועה גוררת קנס של 320 ש"ח.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות