תיעוד ניסיון רצח ברחוב הנביאים בבת-ים, משטרת ישראל
תיעוד ניסיון רצח ברחוב הנביאים בבת-ים, משטרת ישראל

כתב אישום בפרשת ניסיון רצח בבת-ים: החשודים התחזו לבלשי משטרה | צפו בתיעוד המיוחד

המשטרה פענחה את אירוע ניסיון הרצח ברחוב הנביאים בבת-ים. היום צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד שלושה חשודים

פורסם בתאריך: 3.7.23 10:49

היחידה המרכזית במחוז תל אביב פענחה את ניסיון הרצח בבת ים: החשוד התחזה לבלש משטרה וירה בקורבן לעיני ילדיו. חקירה של היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ת"א, הובילה לפענוח אירוע ניסיון הרצח של גבר בן 38 ברחוב הנביאים בבת ים. במהלך האירוע נורה הקורבן על ידי חשוד שחבש כובע הנחזה להיראות כזה המשמש יחידות בילוש.

היכנסו כאן וצפו בתיעוד ניסיון הרצח

בתום חקירה מורכבת של הימ"ר, יוגש היום כתב אישום נגד שלושה מהמעורבים באירוע שנבע, על פי החשד, בעקבות סכסוך עברייני. השלושה, תושב ראש העין בן 28, תושב קרית מוצקין בן 24, ותושב בת-ים בן 30, חשודים כי תכננו, יחד אחרים, לירות בקורבן בשל סכסוך עמו. על י החשד, המעורבים נערכו מבעוד מועד בדירת מסתור בחולון וארגנו רכב, נשק וכן כובעים הנחזים להיראות ככובעי בילוש משטרתיים.

על פי החשד, ביום האירוע הגיעו שניים מהחשודים אל כתובת מגוריו של הקורבן. אחד מהם, חבוש כובע בילוש, דפק על הדלת, וכאשר הקורבן פתח את הדלת, ירה בו חשוד אחר מבין השלושה שלושה כדורים מטווח אפס לעיני ילדיו הקטנים. מהחקירה עלה כי לאחר הירי, שבו החשודים לרכב שהמתין להם מתחת לבית בו נהג החשוד השלישי, והשלושה נסעו לשטחים, שם נפטרו מהרכב ושבו לחולון ברכבים אחרים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדם כתב אישום בגין עבירות אלו ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות