סמל אור ישראלי ז"ל, צילום דובר צה"ל
סמל אור ישראלי ז"ל, צילום דובר צה"ל

טרגדיה גדולה: סמל אור ישראלוב ז"ל, בן 19 מבת-ים, נהרג מאש כוחותינו באימון בדרום

הלב נקרע: אור ישראלוב ז"ל, בוגר תיכון שז"ר בעיר, שהיה לוחם חי"ר בהכשרה בחטיבת הצנחנים, נהרג מאש כוחותינו במהלך אימון לילה. מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 27.6.23 12:47

טרגדיה גדולה: הותר לפרסום כי החייל שנהרג הלילה מאש כוחותינו בתאונת אימונים בדרום הוא סמל אור ישראלוב ז"ל מבת-ים. ישראלוב ז"ל נהרג מירי של כוחותינו במהלך אימון לילה. על פי דיווחים בתקשורת מדובר בירי של כוח בבסיס צנחנים בדרום. מפקד זרוע היבשה הנחה על עוצר אימונים.

מדובר צה"ל נמסר: לוחם צה"ל נהרג הלילה (ג') בתאונת אימונים במהלך תרגיל בבסיס צבאי בדרום הארץ. רב-טוראי אור ישראלוב ז"ל, בן 19 מבת ים, לוחם חי"ר בהכשרה בחטיבת הצנחנים, הלוחם הועלה בדרגתו מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו. נסיבות המקרה מתוחקרות בשטח על ידי המפקדים והמשטרה הצבאית פתחה בחקירת האירוע, עם סיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. הודעה נמסרה למשפחתו. בנוסף, מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, הנחה על עוצר אימונים בכלל יחידות צה"ל עד להשלמת חידוד נהלי הבטיחות. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

מעיריית בת-ים נמסר: העיר בת-ים כואבת את מותו של סמל אור ישראלוב ז"ל, בן 19, תושב העיר, לוחם צה"ל שנהרג הלילה מאש כוחותינו במהלך תרגיל בבסיס צבאי בדרום הארץ. סמל אור ישראלוב , לוחם חי"ר בהכשרה בחטיבת הצנחנים, הוא בוגר תיכון שז"ר בעיר. עיריית בת-ים תלווה את המשפחה בשעה קשה זו, ותיתן מענה לכל צרכיה.

ראש העירייה, צביקה ברוט, אמר: "בצער עמוק קיבלנו את הבשורה על מותו של תושב בת-ים, אור ישראלוב ז״ל, הלוחם שנהרג הלילה מאש כוחותינו בדרום. בשמי ובשם הנהלת העיר ותושבי בת-ים כולה אנחנו שולחים חיבוק גדול של תנחומים למשפחתו האהובה, ומתפללים שלא נדע עוד צער לעולם".

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות