תאונה ברחוב בלפור בבת-ים, יוסף ששון תיעוד מדא
תאונה ברחוב בלפור בבת-ים, יוסף ששון תיעוד מדא

תאונה קטלנית: רוכב אופניים בן 77 נהרג מפגיעת רכב ברחוב בלפור בבת-ים

הוא פונה במצב אנוש לבית החולים וולפסון תוך כדי פעולות החייאה. למרבה הצער, הבוקר נמסר כי בבית החולים נקבע מותו. נהג הרכב הפוגע נעצר לחקירה

פורסם בתאריך: 18.6.23 09:00

עדכון אחרון: 18.6.23 09:13

עדכון: הבוקר (ראשון) נמסר מבית החולים וולפסון כי נקבע מותו של רוכב האופניים שנפצע אתמול בערב אנושות בתאונת דרכים קשה שאירעה ברחוב בלפור בבת-ים, בין רכב לאופניים. מהמשטרה נמסר כי נהג הרכב הפוגע, נתין זר בן 33, נעצר לחקירה.

אתמול (מוצאי שבת) דיווחנו כי רוכב האופניים, בן 77, פונה במצב קשה לבית החולים וולפסון לאחר שנפגע מרכב ברחוב בלפור. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 20:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב ברחוב בלפור בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 60.  בהמשך נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מפנים לבית החולים וולפסון, גבר כבן 77 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה.

 

 

פראמדיק מד"א, דניס סבצ'נקו, וחובשי רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, כפיר ורסנו ואלירן בקאלו, סיפרו: "ראינו את הגבר שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

כאמור, למרבה הצער, הבוקר נמסר כי בבית החולים נקבע ומותו של הפצוע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות