ורד-דנינו-צביקה-ברוט וסגןראש העיר יהודה הרוש צילום-פרטי
ורד-דנינו-צביקה-ברוט וסגןראש העיר יהודה הרוש צילום-פרטי

יו"ר ועד ההורים העירוני פרשה מתפקידה והצטרפה לרשימה של ברוט

את ורד דנינו יחליף בראשות ועד ההורים העירוני בבת--ים מי שהיה סגנה בשנים האחרונות, שי אודסר. דנינו אמרה: "אני מתכוונת להיות פעילה בראש ובראשונה בתחומי החינוך והנוער"

פורסם בתאריך: 11.6.23 07:53

חיזוק נוסף לראש עיריית בת ים: ורד דנינו, יו"ר ועד ההורים העירוני בעשור האחרון, הודיעה כי היא עוזבת את תפקידה ומצטרפת לרשימתו של ברוט לקראת הבחירות המקומיות בעוד חמישה חודשים. ההכרזה של דנינו מגיעה לאחר שמספר סיעות כבר הודיעו על תמיכה בברוט: כך למשל נחתמו הסכמים עם מ"מ ראש העירייה אלי יריב שהודיע כי סיעתו תתמוך בצביקה ברוט, וכך גם סיעות ש"ס, מרצ, הליכוד, ישראל ביתנו, כחול לבן-תקווה חדשה ועוצמה יהודית שתתמודד לראשונה.

גם במועצת העיר קיים רוב מקיר לקיר התומך בברוט: מתוך 25 חברי מועצת עיר נמצאים 23 בקואליציה העירונית, ורק שני נציגי הסיעה של שלומי לחיאני ויוסי בכר נמצאים באופוזיציה.

ברוט אמר לאחר החתימה עם דנינו: "אני שמח לצרף אלינו את ורד, שהקדישה שנים רבות לחיזוק מערכת החינוך העירונית ולשיפור ההישגים של תלמידי העיר. ועד ההורים העירוני הפך בהנהגתה, יחד עם נציגי הועדים הנוספים, לוועד מוביל ברמה הארצית עם השפעה אמיתית גם מול הרשות המקומית וגם מול הנהלות בתי הספר".

דנינו אמרה: "אני נרגשת להצטרף לנבחרת מצוינת שעשתה מהפכה בתחומים רבים בבת-ים, וכעת אמשיך לפעול למען הציבור ברמה גבוהה אף יותר של עשייה ציבורית. אני מתכוונת להיות פעילה בראש ובראשונה בתחומי החינוך והנוער".

בוועד ההורים העירוני בחרו בעקבות עזיבתה של דנינו יו"ר חדש: שי אודסר, שהיה סגנה של דנינו במשך השנים האחרונות, וייכנס כעת לתפקיד יו"ר ועד ההורים העירוני.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות