הפגנה בבת-ים נגד הרפורמה המשפטית, צילום מתי להט
הפגנה בבת-ים נגד הרפורמה המשפטית, צילום מתי להט

"הרפורמה היא קצה הקרחון". כ-200 איש הפגינו בבת-ים נגד המפכה המשפטית

המחזאית מיכל אהרוני אמרה: "בן גביר וסמוטריץ' מתנהגים כאילו שרק הם יודעים הכל והם יישארו בשלטון לנצח. התרגלנו להיות בשקט. להיות תמיד בסדר. אבל עכשיו התעוררנו סוף סוף"

פורסם בתאריך: 21.5.23 08:27

גם במוצאי השבת האחרונה (אתמול) כמו בפעמים רבות לפני כן, התקיימה בבת-ים הפגנה נגד המהפכה המשפטית. בהפגנה ה-14 במספר שמתקיימת בעיר השתתפו כ-200 אנשים ונשאו בה דברים מספר אנשים.

המחזאית מיכל אהרוני אמרה: "בן גביר וסמוטריץ' מתנהגים כאילו שרק הם יודעים הכל והם יישארו בשלטון לנצח. בן גביר שכח שהיה מיעוט שבמיעוט. סמוטריץ' שכח שהוא לא יודע אנגלית. להיות מיעוט זה לא אומר שאתה לא בסדר. אנחנו אנשי הבסדר. התרגלנו להיות בשקט. להיות תמיד בסדר. אבל עכשיו התעוררנו סוף סוף".

 

רס"ן במיל' ותושב העיר, יורם אברהם, אמר: "אנחנו כבר בשבוע העשרים למרות שנתניהו הודיע על השהיית החקיקה. אבל ראש הממשלה לא יכול לבלבל אותנו. אנחנו מבינים עברית. השהייה בהא פירושה עיכוב לפרק זמן מסוים ולא עצירה מוחלטת בתום לב ובנפש חפצה. אנחנו גם מבינים שמדינת ישראל נמצאת כרגע במרחק של 24 שעות מדיקטטורה".

פרופסור לאה בם, מדענית וחברת מועצת עיריית בת ים, אמרה: "אני חושבת שאנחנו לא מיעוט. אנחנו הציבור הנורמטיבי. יצאנו נגד הרפורמה ומסתבר זהו רק קצה הקרחון. נבחרי הציבור החרדי מתנגדים ללימודי ליבה ומדעים. כשפנינו בכנסת לח"כ פנחסי בהצעות להיכנס וללמד בהתנדבות באולפנות ובמוסדות מדעים הוא דחה אותנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות