שלומי לחיאני צילום חיים לוין
שלומי לחיאני צילום חיים לוין

שלומי לחיאני השיק את קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר בת ים: "חוזר באהבה"

ראש העירייה לשעבר השיק את קמפיין הבחירות שלו תחת הכותרת "שלומי חוזר באהבה". על ההרשעה שלו אמר: "לקחתי אחריות, הפקתי את הלקחים והנחתי את האירוע המצער מאחוריי"

פורסם בתאריך: 18.5.23 10:31

לחיאני על המגרש: ראש העירייה לשעבר של בת ים יתמודד בבחירות הקרובות בחודש אוקטובר השנה לראשות העיר. לחיאני השיק את קמפיין הבחירות שלו תחת הכותרת "שלומי חוזר באהבה". בהודעה שפרסם לתושבי העיר כתב לחיאני: "לצערי העיר אינה במצב בו השארתי אותה – ולא לטובה. נושאים חשובים כמו ניקיון, ביטחון אישי, שגשוג לעסקים, דיור לקשישים ולצעירים אשר אין ידם משגת לגור כאן עם המחירים המוטרפים של הדירות – כל אלו הוזנחו. אירועי תרבות אשר הזניקו את בת ים והפכו אותה לעיר מבוקשת – ננטשו וכיום המדיניות העירונית נעדרת חזון. כל אלו לצד כמובן תושבי בת ים המבקשים בכל הזדמנות כי אחזור, גרמו לי להציע את עצמי שוב לשירות הציבור".

 

כזכור לחיאני הודה והורשע בשלוש עבירות של הפרת אמונים, באפריל 2015 נגזר עליו עונש של 8 חודשי מאסר בפועל (מתוכם ריצה 5 חודשים בפועל) וקנס, והוטל עליו קלון למשך 7 שנים.

לחיאני התייחס לכך ואמר: "בשנה הראשונה לכהונתי קיבלתי הלוואות מחברים אשר חלקם היו עובדי עירייה וחלקם אנשי עסקים בעיר. הלוואות אלה הכניסו אותי למצב של ניגוד עניינים, דבר האסור לפי החוק. כל ההלוואות דווחו וחקירת המשטרה העלתה כי לא עשיתי דבר תמורתן. על כך הורשעתי בהפרת אמונים ללא רכיב מרמה".

עוד הוא אמר: "מעולם לא לקחתי ולא הואשמתי בגניבה ולו בשקל אחד – מהקופה הציבורית. שופטי הערכאה הראשונה סברו שאין מקום לגזור עליי מאסר בפועל, אולם הפרקליטות ערערה לבית המשפט המחוזי שגזר עליי 8 חודשים לריצוי בפועל. לקחתי אחריות, הפקתי את הלקחים והנחתי את האירוע המצער מאחוריי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות