מריה אסתרין והכלבה בריטני בבית החולים, צילום דוברות העירייה
מריה אסתרין והכלבה בריטני בבית החולים, צילום דוברות העירייה

הבקשה האחרונה של מריה ז"ל הוגשמה: להיפרד מבריטני, כלבתה האהובה

מריה אסתרין ז"ל אושפזה במצב קשה, ובקשתה האחרונה הייתה להיפרד מבריטני, כלבתה האהובה. גורמים רבים חברו כדי למלא את הבקשה ואף עין לא נותרה יבשה במהלך המפגש המרגש והעצוב

פורסם בתאריך: 1.5.23 10:25

זו הייתה הבקשה האחרונה שלה: תושבת העיר בת-ים, מריה אסתרין, אשר חלתה במחלה סופנית, אושפזה בבית חולים איכילוב, כאשר בבית חולים עדכנו אותה שלא ידוע האם תשוחרר בשל מצבה. בעקבות כך, בקשתה האחרונה של מריה הייתה לראות את בריטני, הכלבה האהובה שלה.

למרות איסור כניסת בעלי חיים לבתי חולים, פנה ראש העירייה צביקה ברוט בשיתוף עם המחלקה הווטרינרית לבית החולים 'איכילוב' שם נענו לבקשה ונרתמו למשימה יחד עם עמותת "בשביל בעלי החיים בדרך לבית חם". וכך יצא לפועל המפגש המיוחל בין מריה לבריטני, שהיה הבקשה האחרונה של מריה ז"ל לפני שנפטרה. וכזה התרחש, אף אחד לא יכל להישאר אדיש לרגע ולא נשארה שום עין יבשה בחדר. בריטני קפצה על המיטה של מריה ולא הייתה מוכנה לעזוב אותה.

מריה אסתרין ז"ל הייתה פעילה בעיר בתחום בעלי החיים, והמשיכה בפעילות ההתנדבותית שלה גם כאשר חלתה. בתקופה האחרונה נשלחו אליה בני נוער מתנדבים לטייל עם הכלבה כאשר מצבה לא אפשר זאת יותר. לפני מספר ימים נפטרה מריה בעקבות המחלה הקשה בה חלתה, אך לפחות הבקשה האחרונה שלה מומשה והיא הצליחה לראות את בריטני ולהיפרד ממנה. בעקבות מותה של מריה, אומצה בריטני על ידי משפחה חמה ואוהבת, בה נותנים לה את הטיפול המסור והאוהב ביותר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות