זירת התקיפה בחוף המזח בבת ים, תיעוד מבצעי מד"א
זירת התקיפה בחוף המזח בבת ים, תיעוד מבצעי מד"א

שני אירועי אלימות חמורים בבת ים ביממה האחרונה: בן 70 הותקף ופונה במצב קשה

אתמול הותקף גבר בן 70 על ידי שני צעירים בחוף המזח. הלילה נפצע צעיר בן 25 בקטטה

פורסם בתאריך: 26.4.23 10:59

שני אירועי אלימות חמורים היו בבת ים אתמול (שלישי) והלילה. אתמול בצהרים הותקף אדם בן 70 באופן חמור על יד  שני צעירים כשישב בחוף המזח בבת ים. מדוברות מד"א נמסר: בשעה 12:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שהותקף כשישב בחוף המזח בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים איכילוב גבר כבן 70 במצב קשה, מעורפל הכרה עם חבלות.

חובש רפואת חירום במד"א, יוסף ששון, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 70 שוכב בכניסה למזח כשהוא בהכרה מעורפלת ועם חבלות מדממות. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

 

 

מהמשטרה נמסר אתמול  בצהרים: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על תקיפת אדם, על פי החשד, על רקע שימוש בדרך באזור חוף הים בבת ים, מהמקום פונה לבית החולים וולפסון בן כ-70 במצב קשה. נסיבות האירוע נבדקות".

באירוע אלימות חמור נוסף, שאירע הלילה, נפצע צעיר בן 25 במהלך קטטה בדרך בן גוריון בבת ים. ממד"א נמסר: "בשעה 00:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע במהלך קטטה, בדרך בן גוריון בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים וולפסון, גבר כבן 25 במצב בינוני, מעורפל הכרה, עם פציעות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות