רס"ל לינור זילפה מבת ים, מצטיינת ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר
רס"ל לינור זילפה מבת ים, מצטיינת ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר

"אני חווה אתגרים מבצעיים". רס"ל לינור זילפה מבת-ים מצטיינת אגף תקשוב

כבוד: רס"ל לינור זילפה, המשרתת באוגדת עזה, נבחרה למצטיינת אגף תקשוב והגנה בסייבר: "זו תחושת סיפוק אדירה וגאווה"

פורסם בתאריך: 21.4.23 10:36

טקס מצטייני ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר התקיים ביום רביעי לכבוד יום העצמאות בראשות מפקד אגף התקשוב, אלוף ערן ניב. בין המצטיינים נבחרה רס"ל לינור זילפה מבת ים, ע' טכנאי ראשי בגדוד התקשוב "הבשור" של אוגדת עזה.

רס"ל זילפה, קיבלה את ההצטיינות בזכות פעילויותיה השונות ושמירת סטנדרט מבצעי וערכי גבוה. היא גדלה כל חייה בבת ים ובמהלך התיכון הרחיבה מדעי המחשב והנדסת תוכנה. בנוסף, נהגה להתנדב במשטרה כחלק מתכנית המחויבות אישית. כיום, במקביל לשירותה, היא סטודנטית שנה שניה למדעי המחשב במכללה למנהל.

 

 

 

לינור התגייסה בספטמבר 2019. לאחר הטירונות עשתה קורס טכנאי קשר מבצעי בבה"ד 7 שלאחריו שובצה בגדוד התקשוב של אוגדת עזה וכיום משרתת שם בקבע. לינור מספרת על התפקיד: "בראש ובראשונה זה לחוות אתגרים מבצעיים רבים במהלך תפקידי באוגדה, לתת פתרונות לתקלות במערכות מבצעיות, כל זאת בשותפות מדהימה עם האנשים הסובבים אותי במהלך שירותי הצבאי שהם ללא ספק חלק בלתי נפרד".

כשנשאלה בנוגע לתחושותיה לאחר קבלת ההצטיינות, שיתפה: "התחושה להיות מצטיין היא ללא ספק תחושת סיפוק אדירה וגאווה, אני רוצה לאחל יום עצמאות שמח לכל מדינת ישראל. תודה גדולה למשפחתי ולאנשים המדהימים שמשרתים איתי ונותנים מעצמם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות