טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה בבת ים צילום דוברות העירייה
טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה בבת ים צילום דוברות העירייה

הטקס המרכזי של יום הזיכרון לשואה ולגבורה יתקיים הערב בהיכל התרבות

הטקס יתקיים תחת הכותרת "אין פרפרים בגטו". בטרמינל העיצוב יתקיים האירוע העירוני של זיכרון בסלון, בו יראיין ראש העירייה, צביקה ברוט, את שורדת השואה טולה בן שבת

פורסם בתאריך: 17.4.23 08:54

עיריית בת ים תקיים את הטקס המרכזי של יום הזיכרון לשואה ולגבורה הערב, יום שני, בשעה 19:30 בהיכל התרבות. בטקס ישתתפו מאות תושבים, שורדי שואה, תלמידים וחברי תנועות הנוער. ברחבי העיר יתקיימו היום ומחר אירועים נוספים. כותרת הטקס השנה היא "אין פרפרים בגטו". בנוסף לעצרת המרכזית, עיריית בת ים בשיתוף בתיה מרכז הצעירים מזמינים את תושבי העיר לקחת חלק בפרויקט זיכרון בסלון בהשתתפות שורדי שואה ותושבים.

הטרמינל לעיצוב יארח את האירוע העירוני של זיכרון בסלון, במסגרתו יראיין ראש העירייה צביקה ברוט את טולה בן שבת, שורדת שואה, שתספר את סיפורה המצמרר תחת הכותרת "איך ילדה בת חמש וחצי עוברת את השואה?". האירוע יתקיים הערב, 17.4.23 בשעה 21:30 בטרמינל לעיצוב. הכניסה בהרשמה מראש.

עמותת הגל שלי תערוך גם היא אירוע זיכרון בסלון יחד עם שורדת השואה מרים שפייזמן, הערב, בשעה 19:00 במרכז הגלישה החינוכי הגל שלי, בן גוריון 117. מפגשים אלו הינם יוזמה ייחודית ומרגשת אשר החלה לפעול לפני מספר שנים ברחבי הארץ, בהמשך גם ברחבי העולם ביוזמת קבוצת יזמים חברתיים צעירים. במסגרת הפרויקט נערכים מפגשים בלתי פורמליים בין שורדי שואה וצעירים ב"סלונים" פרטיים המאפשרים ליצר שיח אישי ואינטימי.

מחר, יום שלישי, יצוין יום הזיכרון לשואה ולגבורה בעשרות טקסים ברחבי העיר כולה, במוסדות החינוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות