יוסי בכר צילום:יוסי שמואלי
יוסי בכר צילום:יוסי שמואלי

יוסי בכר יתמודד על ראשות העירייה: "כולם מברכים אותי, סיכויי טובים"

ראש העירייה לשעבר הכריז השבוע כי יתמודד בבחירות שיתקיימו באוקטובר השנה: "הציעו לי מצדדים שונים הצעות מפתות כדי לחבור ולא להתמודד וזה לא מדבר אלי בכלל"

פורסם בתאריך: 14.4.23 12:32

ראש העירייה לשעבר של בת ים, יוסי בכר (55), הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות שייערכו השנה על ראשות העירייה. בכר הוא איש ליכוד, אב לשניים, וגדל בבת ים במשפחה המונה שבע נפשות. בכר, איש אמונו של שלומי לחיאני ומי שנבחר לממלא מקומו לאחר שלחיאני הורשע בעסקת טיעון והוטל עליו קלון. בהמשך זכה בקדנציה הקודמת בבחירות לראשות העיר, ברוב של 500 קולות. בבחירות האחרונות ב-2018 הפסיד אחרי קרב צמוד לצביקה ברוט.

"אני 20 שנה בפוליטיקה המקומית, מילאתי כל תפקיד אפשרי מיו"ר וועדות דרך יו"ר דhרקטוריונים, דרך ראשות העיר ואני עם ניסיון רב ומוצלח, מבין ויודע היטב כיצד לנהל עיר בסדר גודל כזה, עם כל המורכבות שלה, והכי חשוב אני ישר עם התושבים, ללא משחקים וללא גניבת דעת", אמר בכר השבוע. "אני מתמודד בע"ה  לראשות העיר מתוך רצון להמשיך את כל העשייה שהתחלתי בה כראש עיר".

מה אתה יכול לציין מהקדנציה של בראשות העירייה?

״מיומי הראשון בתפקיד החזרתי לתושבים כל שקל שנכנס לקופה הציבורית, עד שנתי השלישית השלמתי את בנייתם של כ-30 גני ילדים חדשים בתוך מתחמי בתי הספר היסודיים, כבר ב-2016 החלפתי את כל התאורה הישנה לתאורת לד חדשנית, הקמתי במקומות עמוסים חניוני ענק כדוגמת ביאליק, מוהליבר, בר אילן וחניון המשאיות בסמוך לפארק הים, ועוד מספר חניונים שכונתיים קטנים יותר. פתחתי את הכביש המחבר את הנביאים עם נווה חוף בראשל"צ. בשנת 2017 חתמתי עם משרד הפנים על הסכם ההבראה הידוע לחמש שנים (שהסתיים כידוע ב-2022) תוך התעקשות שלי על קבלת חשב מלווה ספציפי ( זאב רקאנטי) שחתם ל-4 שנים כחשב מלווה בעירייה והביא לאיזון לפי המתווה שיצרנו וסיים את הגרעון. ואולי מה שחשוב יותר, נהגתי בצורה ישרה ושקופה בקופה והשקעתי בתושב בכל שנה ושנה באופן שווה להכנסות וכך אני מתכוון לנהוג גם הפעם".

 

ועכשיו אתה הולך להתמודד ברשימה עצמאית,למה בעצם?

"ההליכה שלי  ברשימה עצמאית אומרת דבר אחד בלבד, אני ראש עיר של כולם נקודה. כולם יקבלו ממני את המירב ללא קשר לשיוכם הפוליטי/מגזרי. אני לא חושב לחבור לאף מתמודד מהסיבה שאני יודע לנהל את העיר טוב מהם, הציעו לי מצדדים שונים הצעות מפתות כדי לחבור ולא להתמודד וזה לא מדבר אלי בכלל. מה שמדבר אלי זה השירות לתושב, השמחה של התושב, החינוך והניקיון של העיר (שאגב דורש שיפור משמעותי) שאותם אביא ביומי הראשון".

ובוא נדבר על הסיכויים.

מכיוון שהקמפיין שלי רק מתחיל החודש, לעומת אלו שכבר חיים אותו 4 וחצי שנים, אז מוקדם לצאת בהצהרות על סיכויי, אבל אני מסתובב ברחוב וכולם מברכים מנשקים ומחבקים אותי, כך שאני מעריך שסיכויי טובים. גדלתי פה, אני יודע שתושבי בת ים מביני עניין ולא יתנו לאף אחד לנהל את העיר כחצר הפרטית שלו. הם יבחרו נכון ועל כך נשענת תקוותי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות