הסכם תמיכה של ש"ס בצביקה ברוט, צילום דוברות העירייה
הסכם תמיכה של ש"ס בצביקה ברוט, צילום דוברות העירייה

ש"ס הודיעה על תמיכה בצביקה ברוט בבחירות הקרובות

החתימה על הסכם התמיכה בברוט באה לאחר החלטתו של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, ובעקבות אישור מועצת חכמי התורה והמלצת הנציגים המקומיים של המפלגה

פורסם בתאריך: 31.3.23 11:22

חיזוק משמעותי נוסף לראש העירייה צביקה ברוט לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו השנה. מפלגת ש״ס חתמה אתמול על הסכם תמיכה בברוט לקראת הבחירות הקרובות, בנוכחות ראשי הסיעה ורבני המפלגה בעיר. החתימה באה לאחר החלטתו של יו״ר שס ח"כ אריה דרעי, ובעקבות אישור מועצת חכמי התורה והמלצת הנציגים המקומיים של המפלגה, להמשיך לקדנציה נוספת עם ברוט. בהודעת העירייה לא פורט מה כולל ההסכם.

על ההסכם בין הצדדים חתמו הנציגים המקומיים של ש"ס, בהם מ"מ ראש העירייה רפי ברנז ויו"ר המועצה הדתית בני אלחרר, וכן נציגו של אריה דרעי, ח"כ אוריאל בוסו. אתמול הושק ההסכם רשמית בטקס שנערך בלשכת ראש העירייה בהשתתפות רבני המפלגה בהם הרב ישראל לוגסי, הרב רזיאל אלול והרב מרדכי סוויסה. בנוסף תמכו בו גם הרב ישראל מלכה והרב שלמה בסו.

 

במהלך הטקס הביעו הרבנים תמיכה בהמשך השותפות הרחבה עם כלל המפלגות, וברנז ציין: "ראש העיר היה תמיד שותף אמיתי עבורנו, שתמיד הציב את טובת העיר בראש סדר העדיפויות ואנחנו שמחים להיות חלק מהמהפכה בבת ים". אלחרר הוסיף: "יצאנו לדרך כדי להוביל שינוי ובקדנציה הבאה נמשיך בעוד הישגים גדולים עבור כלל הציבור". ברוט אמר: "הקמנו קואליציה רחבה לפני ארבע שנים כדי לאחד העיר, לעשות מהפכה בבת-ים ולהביא אותה לחוף מבטחים. כעת יחד בכוחות משותפים נמשיך לעבוד קשה כדי לוודא שבת-ים תמשיך בכל הכוח קדימה, ולעולם לא תחזור לאחור".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות