ניידת, משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת, משטרה צילום [email protected] depositphotos.com

שלושה תושבי בת ים, בהם שני קטינים, חשודים בשוד חנות תכשיטים ובתקיפה באילת

על פי החשד הם תקפו נהג מונית לא ניסו לשלם בשטר מזויף, ושדדו חנות תכשיטים בקניון מלכת שבא. המשטרה חושדת ששדדו חנויות נוספות

פורסם בתאריך: 26.3.23 11:10

שלושה תושבי בת ים נעצרו בחשד ששדדו מספר בתי עסק באילת, בהם גם חנות תכשיטים בקניון מלכת שבא. הם חשודים גם בתקיפת נהג מונית לו ניסו לשלם עבור נסיעה באמעות שטר מזויף.

מהמשטרה נמסר כי במשטרת אילת התקבל דיווח מנהג מונית, כי הותקף בגז מדמיע על ידי שלושה נוסעים. על פי החשד השלושה ביקשו להסדיר את התשלום על נסיעתם על ידי שטר כסף מזויף. הנהג הבחין בכך והעיר להם, ואז החלו השלושה לתקוף אותו באמצעות גז פלפל ונמלטו מהמקום. במקביל לדיווחו של נהג המונית, התקבלו במשטרה דיווחים אודות התפרצויות למספר בתי עסק בעיר. ביניהם בית עסק לממכר תכשיטים בקניון מלכת שבא, ממנו על פי החשד נגנב רכוש ששוויו נאמד בכ-30,000 שקלים.

עם קבלת הדיווחים החלו במשטרת אילת פעולות חקירה מהירות, אשר התמקדו באופן מואץ בחשיפת זהותם של חברי הכנופיה. המשטרה הפעילה אמצעים טכנולוגיים אשר סייעו באיתור זהות החשודים, ואשר תוך זמן קצר הובילו לחקירה ומעצר של שלושה תושבי בת ים בני 31,17,16. בחיפוש בחדר המלון בו שהו החשודים איתרו השוטרים אקדח איירסופט, גז מדמיע ותכשיטים החשודים כגנובים.

רס״ב גדי דסטה, רכז חקירות מחלק נוער במשטרת אילת, אמר: “מפעולות החקירה שביצענו עד כה אנו יודעים לומר כי ייתכן וישנם בתי עסק נוספים מהם נגנב רכוש וייתכן כי נהגי מוניות נוספים הסיעו את החשודים ולא קיבלו תשלום בעבור נסיעתם. אנו מבקשים מכל מי שהיה מעורב באירוע דומה לפנות למחלק הנוער ולדווח בהקדם האפשרי".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות