יום המעשים הטובים צילום: דוברות עיריית בת ים
יום המעשים הטובים צילום: דוברות עיריית בת ים

יום המעשים הטובים בבת ים: פעילויות רבות ומאות מתנדבים ברחבי העיר

שוק קח תן, מהפך לדירה תושבת מבוגרת, סדנת תכשיטנות במרכז קהילתי, בזאר יד שניה ועוד. יום המעשים הטובים מתאפיין בבת ים בפעילויות רבות. אירוע נוסף יתקיים ביום חמישי

פורסם בתאריך: 14.3.23 14:43

יום המעשים הטובים בבת ים התאפיין בפעילויות רבות למען הקהילה. הבוקר התחיל בשוק קח תן במרכז קהילתי כותר פיס, שהיה שיתוף פעולה של גמלאי המרכז ותלמידי כיתה י"א בבית הספר רמות. בהמשך, נציגי מרכז צעירים בשיתוף מחלקת התחזוקה של החברה לתרבות פנאי וספורט הגיעו לדירה של קשישה בעיר והחלו במהפך – פינו את תכולת הדירה הישנה, רכשו ותרמו עבורה ריהוט חדש, צבעו את הדירה ועוד. מדובר בפרויקט שיימשך עד מחר בערב.

גמלאיות מרכז קהילתי עופר סורגות צעיפים שיחולקו יחד עם כובעים וסרטים לשיער במחלקה האונקולוגית בוולפסון. בנוסף מתנדבים רבים מחדשים את המבנה של דיור מוגן לקשיש. פעילות נוספת היא של עובדי וגמלאיות מרכז קהילתי הבונים שארגנו בוקר הוקרה למנקי רובע דרום יחד עם ארוחת בוקר וחלוקת שי עם כובע שסרגו גמלאי המתנ"ס.

 

וזה לא הכל: בנות מגמת תכשיטנות של בית הספר יעד קיימו סדנת תכשיטנות במרכז קהילתי כנרת. לעיר הגיעו גם חיילי ומפקדי בה"ד 20 לעשות טוב בדיור המוגן ברחוב דוד רזיאל בעיר ולשמח את הדיירים.
נשות הדסה סניף בת ים ותלמידי תיכון אמית, בשיתוף פעולה עם עמותת אנוש, הקימו בזאר מוצרי יד שניה למען נשים שנמצאות במעגל האלימות. לאורך היום כולו ממשיכים עשרות של פרויקטים במסגרת יום מעשים טובים, וביום חמישי ייערך יום התנדבות ענק ומיוחד של עובדי עיריית בת ים באברבאנל.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות